Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سامی‌خدیرا در رادار شیاطین سرخ

© AFP 2023 / Filippo Monteforte Cristiano Ronaldo und Sami Khedira (25. August 2018)
Cristiano Ronaldo und Sami Khedira (25. August 2018) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سامی خدیرا پس از ناکامی در این فصل با یوونتوس، علاقه زیادی یافته تا این تیم را ترک کند و وی اخیراً اعتراف کرد که لیگ برتر مقصد "رویایی" او است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سامی خدیرا بار دیگر در مورد انتقال به لیگ برتر با پذیرش انتقال تازه‌ صحبت کرد. خدیرای 33 ساله، خود را در یوونتوس دوست ندارد و در این فصل حتی یک بار هم حضور نداشته است.

این هافبک پیش از این با آرسنال و منچستر یونایتد در ارتباط بود در حالی‌که وی در 5 فصل حضورش در رئال مادرید زیر نظر ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام و کارلو آنچلوتی مدیر اورتون کار می‌کرد. خدیرا اخیراً اعتراف کرد که پس از کسب عناوین در آلمان، اسپانیا و ایتالیا همیشه "رویای" او برای بازی در لیگ برتر بوده است. و او در آخرین مصاحبه خود موضع خود نسبت به انتقال‌اش به لیگ برتر انگلستان را دو چندان کرد.

خدیرا به روزنامه آلمانی ZDF گفت: "اگر فرصتی برای انتقال به لیگ برتر وجود داشته باشد این یک گزینه است."

وی درباره روابط خود با مورینیو و آنچلوتی افزود: "گفتگوها و تبادل نظر وجود دارد. ما بعد از حضور در رئال مادرید هرگز ارتباط خود را از دست ندادیم."

خدیرا اگرچه مشتاق خروج از ورزشگاه آلیانز است، می‌خواهد با شرایط خوب یوونتوس را ترک کند. او 21 گل در 144 بازی برای بانوی پیر به ثمر رسانده و به آنها کمک کرد تا 8 افتخار مهم از جمله پنج عنوان سری A را بدست آورند.

خدیرا گفت: "اگر در بازی‌ها نمی‌توانید این کار را در زمین انجام دهید می توانید آن را در تمرین و خارج از زمین انجام دهید. وقتی من می‌روم، می‌خواهم یووه و هواداران‌شان از من به عنوان یک بازیکن بزرگ یاد کنند. هیچ پیشنهادی برای فسخ قرارداد وجود نداشت. در مورد مسائل مالی صحبتی نشده است."

خدیرا هنوز امیدوار به بازگشت به تیم ملی آلمان است، هرچند که از سال 2018 تاکنون برای کشورش بازی نکرده است.

برنده جام جهانی 2014 گفت: "[اولویت اصلی] بازگشت به زمین با یک باشگاه است، هدف من همیشه تلاش برای رسیدن به بالاترین سطح بوده است. این تیم ملی است و خواهد ماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала