Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش نگرانی‌های زیدان در مورد مصدومیت هازارد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید نگران است مدت مصدومیت ادن هازارد طولانی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در شرایطی که رئال مادرید با بازگشت ادن هازارد کیفیت بهتری پیدا کرده بود اما این بازیکن بار دیگر در دیدار با آلاوز که تیمش مغلوب شد دچار مصدومیت شد و مشخص نیست مدت دوری او از میادین چقدر است.

ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
زمان و مصدومیت نامشخص هازارد

هازاراد امروز برای تعیین جدی مشکل عضلانی در پای راست آزمایش‌های پزشکی نهایی را خواهد داد تا مشخص شود میزان مصدومیت او در چه سطحی است. هازارد بازی های ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. او کمی پس از بازگشت به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته به دور از میادین ماند و در نهایت شب گذشته بار دیگر مصدوم شد.

این هفتمین مصدومیت هازارد 29 ساله از زمانی است که به رئال پیوسته است. ستاره 100 میلیون یورویی هنوز نتوانسته در رئال کمر راست کند و در باشگاه به شدت نگران فرم بدنی او هستند. ادن هازارد دقیقه 30 بازی دو شب پیش برابر الاوس بود که تقاضای تعویض داد. او دقایقی پس از برخورد با مدافع الاوس دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و رودریگو گوئس به جای او وارد میدان شد.

رئال مادرید در ادامه فصل با شاختار دونتسک، سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید بازی‌های دشواری دارد و دوری هازارد می‌تواند برای این تیم ایجاد دردسر کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала