Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پسر نامشروع «مارادونا» خواستار نبش قبر پدرش برای انجام آزمایش دی‌ان‌ای شد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو مارادونا Диего Марадона прибыл в Брест
دیگو مارادونا Диего Марадона прибыл в Брест - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فردی که مدعی شده پسر مارادونا است، برای اثبات ادعای خود پیشنهاد نبش قبر دیگو را مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پسر نوجوانی که مدعی است فرزند نامشروع دیگو مارادونا است خواستار نبش قبر چهره افسانه ای دنیای فوتبال برای انجام تست دی ان ای و تصدیق ادعایش شده است.

کاپیتان قلب من؛ نامه پسر مارادونا به پدرش - اسپوتنیک افغانستان
کاپیتان قلب من؛ نامه پسر مارادونا به پدرش

سانتیاگو لارا که 19 سال دارد به وکلای خود گفته درخواست نبش قبر مارادونا را به مقامات ارائه بدهند در حالی که کمتر از 48 ساعت از خاکسپاری ستاره سابق تیم‌های ناپولی و بارسلونا می‌گذرد. بدین ترتیب وکلای او درخواست نبش قبر مارادونا و انجام تست دی ان ای را به مقامات قضایی آرجنتین ارائه داده اند.

خوزه نونز وکیل خانم لارا ادعای و درخواست خود و موکلش را در یک برنامه زنده در تلویزیون آرجنتین مطرح کرد. سانتیاگو در یک مصاحبه گفته است که به جنبه مالی این موضوع نگاه نمی‌کند و فقط می‌خواهد بداند که چه کسی است. او گفت:«من می‌دانم که این تقاضا باعث حاشیه در آرجنتین می‌شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد چه کسی می‌تواند به اثبات ادعایم با DNA کمک کند؟»

عزاداری در ناپل ایتالیا برای مارادونا  - اسپوتنیک افغانستان
عزاداری در ناپل ایتالیا برای مارادونا

سانتیاگو از شش سال پیش تلاش خود را برای اثبات این ادعا آغاز کرده بود و درخواست نبش قبر و انجام آزمایش DNA آخرین درخواست او در این باره است. سانتیاگو زمانی که 13 ساله بود عکسی از خودش به صورت شطرنجی درکنار مارادونا روی جلد یکی از روزنامه می‌بیند و متوجه این موضوع می شود. ناتالیا گرات مادر سانتیاگو که یک پیشخدمت بود در 23 سالگی به خاطر سرطان ریه جانش را از دست می‌دهد.

مارادونا به صورت رسمی دارای پنج فرزند است و اگر ادعای سانتیاگو اثبات شود او فرزند ششم ستاره فوتبال جهان خواهد بود. همسر مادر این پسر او را به عنوان فرزند خود بزرگ کرده است. مادر او قبل از مرگ و در حالی که سانتیاگو 3ساله بوده به شوهرش می‌گوید که پدر او مارادونا است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала