Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ بارسلونا اعلام نامزدی کرد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس سابق باشگاه بارسلونا که در دوران ریاست او دوران طلایی بلوگرانا رقم خورد، خودش را رسماً نامزد ریاست این باشگاه در انتخابات پیشرو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا رسما برای ریاست باشگاه بارسلونا اعلام اعلام نامزدی کرد. او یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ باشگاه بارسلونا است.

بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تماس لاپورتا با مسی؛ کاندیدای ریاست بارسا به دنبال گواردیولای جدید
لاپورتا از سال 2003 تا 2010 ریاست این باشگاه را برعهده داشت.او این خبر را در توییتر همگانی کرد و چنین نوشت:«من خودم را به عنوان نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معرفی می‌کنم چون بارسا را ​​دوست دارم، هواداران را دوست دارم، لاماسیا را دوست دارم. ما برنامه داریم بارسا را ​​به مسیر موفقیت و به اوج فوتبال جهان برگردانیم. و به همین دلیل من به حمایت شما نیاز دارم.»
نامزد باشگاه آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«برنامه ما بازگشت بارسلونا به روند موفقیت و قله فوتبال دنیاست. به همین خاطر به حمایت شما هواداران نیاز دارم. ما می خواهیم تمام هواداران بارسلونا را متحد کنیم. اکنون زمان نگاه کردن به گذشته نیست. من عاشق بارسلونا، لاماسیا و هوادارانش هستم. به همین خاطر است که دوباره برای ریاست باشگاه نامزد شده ام و این کار را در کنار افرادی شجاع و عاشق بارسا انجام داده ام.»

لاپورتا در حالی خودش را به عنودن نامزد ریاست باشگاه اعلام کرده است که انتخابات این باشگاه قرار است در مارچ سال 2021 برگزار گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала