زیدان: بازی برابر شاختار حساس‌ترین بازی ما در مرحله گروهی است

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان از دیدار رئال‌مادرید و شاختاردونتسک با عنوان مهم‌ترین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال‌مادرید در صورتی که بتواند شاختاردونتسک را در اوکراین شکست دهد، ناکامی‌هایش را جبران خواهد کرد و صدرنشین گروهش در لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

زين الدين زيدان - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: هازارد بسیار قوی است، او بزودی بر می‌گردد
زین‌الدین زیدان هم به حساسیت این بازی اشاره کرد و گفت:«این مهمترین بازی‌ ما و فینال در مرحله گروهی است چون سه امتیاز آن منجر به صعود ما خواهد شد. تیم ما برای بردن این بازی همانقدر انگیزه دارد که در بازی‌های قبل. تیم ما شرایط عجیبی دارد که تحت تأثیر مصدومیت‌های ناشی از نداشتن یک اردوی پیش فصل مناسب است. با این حال در رئال مادرید انگیزه هرگز نمرده است. بازیکنان من می‌دانند جایگاه‌شان کجاست و بازی در رئال مادرید یعنی چه. پس آنها همیشه انگیزه دارند.»
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره اینکه آیا در رویکرد او برای تعامل با اصحاب رسانه تغییری ایجاد شده است هم گفت:«خیر. من عوض نشده‌ام. من همان آدم قبل هستم و عوض هم نخواهم شد.حالا شاید گاهی اوقات بیشتر و گاهی اوقات کمتر جدی به نظر برسم اما در مجموع تغییر نخواهم کرد.»

تیم فوتبال رئال مادرید امشب از ساعت 11:30 در اوکراین به مصاف تیم شاختار دونتسکی می‌رود که در دور رفت بازی‌های مرحله گروهی کهکشانی‌ها را در مادرید با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала