Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو مادرید - بایرن مونیخ؛ نیاز مبرم شاگردان سیمئونه به پیروزی برابر باواریایی‌ها

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در شرایط متفاوتی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در اولین بازی مرحله گروهی با نتیجه 4 بر صفر مغلوب باواریایی‌ها شد و حالا نماینده اسپانیا فرصت دارد با یک تیر 2 نشان بزند؛ با پیروزی در این دیدار هم انتقام شکست سنگین بازی رفت را از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان بگیرد و هم به مرحله حذفی صعود کند.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود بایرن و سیتی در شب توقف اتلتیکو

این هشتمین رویارویی اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا است که در این بازی ها مادریدی‌ها فقط 2 بار به پیروزی رسیده اند، یک  تساوی و چهار شکست حاصل 5 بازی دیگر بوده است. بایرن مونیخ 2 بازی آخر خود برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اتلتیکو مادرید هر 2 بازی قبلی را که در خانه برابر بایرن مونیخ به میدان رفته، برده است. (فصل 2016 - 2017 در بازی رفت مرحله نیمه نهایی و فصل بعد در مرحله گروهی) بایرن مونیخ پس از ۵ شکست پیاپی خارج از خانه برابر حریفان اسپانیایی خود در لیگ قهرمانان فصول 2013 و 2016، در 2 بازی آخر خارج از خانه خود برابر اسپانیایی‌ها شکست نخورده است.

آن‌ها فصل 2017 برابر سویا 2 - یک پیروز شدند و با رئال مادرید 2 - 2 مساوی کردند. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید از پنج بازی خود در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ در 3 بازی شکست خورده است. اگر اتلتیکو مادرید، بایرن را شکست دهد و لوکوموتیو سالزبورگ را شکست ندهد، نماینده اسپانیا راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد.

در بازی اول این گروه لوکوموتیو 3 امتیازی میزبان سالزبورگ یک امتیازی است. در صورت شکست لوکوموتیو مقابل سالزبورگ و فرار اتلتیکو از شکست برابر بایرن، یا در صورت تساوی لوکوموتیو برابر سالزبورگ و پیروزی اتلتیکو برابر بایرن، نماینده روسیه قادر به صعود به مرحله یک هشتم نهایی نخواهد بود.

لوییس سوارز در این لحظه اجازه بازی برای اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ را ندارد. سوارز همچنان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند.  به نقل از مارکا، لوییس سوارز در این لحظه نمی تواند اتلتیکو مادرید را مقابل بایرن مونیخ همراهی کند. تست کرونای مهاجم اروگوئه ای (که روز یکشنبه از وی گرفته شد) هنوز منفی نشده و احتمال حضور وی در دیدار پنجم روخی بلانکوس هنوز بسیار پایین است. به نظر می رسد که تنها راه حضور سوارز در بازی امشب، منفی شدن تستی است که 24 ساعت قبل از بازی از او گرفته می شود.

رکورد پیروزی‌های پیاپی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا اکنون به 16 بازی رسیده است، اما با توجه به مسجل شدن صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی و قرار گرفتن در صدر گروه اول آیا این روند در مادرید خاتمه خواهد یافت؟

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала