Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاختار- رئال؛ کهکشانی‌ها به دنبال جبران شکست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاگردان زیدان پس از شکست 3 - 2 برابر شاختار به خود آمد و 7 امتیاز از سه مسابقه به دست آورد، اما در فاصله 2 بازی باقی مانده به پایان دور گروهی، معادلات این گروه همچنان پیچیده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال اگر بتواند در این بازی شاختار را شکست دهد، راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد و در آن سوی میدان شاختار با شکست در این دیدار خانگی از راهیابی به مرحله حذفی باز خواهد ماند.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: بازی برابر شاختار حساس‌ترین بازی ما در مرحله گروهی است

این دومین سفر رئال مادرید به اوکراین برای دیدار با شاختار در چارچوب لیگ قهرمانان است، آن‌ها پیش از این نوامبر سال 2015 این تیم را با هدایت رافا مارتینز 4 - 3 شکست دادند. رئال مادرید در 7 بازی خارج از خانه خود برابر رقبای اوکراینی، 2 بار پیروز شده و چهار تساوی به دست آورده و فقط یک بار شکست خورده است.

شاختار پس از پیروزی برابر رئال مادرید در هفته اول در سه بازی اخیر خود نتوانسته است گلزنی کند و در این 3 بازی یک تساوی و 2 شکست داشته است. از شبی که رئال در خانه‌اش 3 بر 2 به شاختار باخته، خیلی نمی‌گذرد. شاختار با 2 باخت عجیب و دریافت 10 گل از مونشن‌گلادباخ، شیرینی 4 امتیاز گرفتن از رئال و اینتر را از بین برد.

با این حال هنوز شانس دارند رئال را ببرند و شگفتی‌ساز شوند. رئال 2 مرتبه از شاختار برده و تنها باختش همان باخت این فصل بوده. شاختار در 26 مصاف با اسپانیایی‌ها، 14 مرتبه باخته است و فقط 6 بازی را برده. رئال مادرید امشب از ساعت 11:30 در اوکراین به مصاف تیم شاختار دونتسکی می‌رود که در دور رفت بازی‌های مرحله گروهی کهکشانی‌ها را در مادرید با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

قابل یادآوری‌ست که رئال مادرید در این بازی ادن هازارد را نخواهد داشت، او در شکست 2 - یک روز شنبه تیمش برابر آلاوز مصدوم شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала