Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل غیبت مسی در دو بازی آخر لیگ قهرمانان از زبان کومان

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با فرنس واروش، در مورد غیبت مسی در دو بازی آخر در این رقابت‌ها صحبت کرد و اظهار داشت که این تصمیم در مشوره با لئو گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه بارسلونا در ورزشگاه پوشکاش آرنا، مهمان فرنس واروش است و دیدار آسانی پیشرو دارد زیرا این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
لئو بالاتر از همه؛ یک سال از توپ طلای ششم مسی گذشت

سرمربی بارسلونا ساعتی قبل فهرست بازیکنان دعوت شده برای این دیدار را اعلام کرد که همانند دیدار برابر دیناموکیف، مسی به این بازی دعوت نشده است.

در کنار مسی، کوتینیو و تراشتگن دو بازیکن دیگر بارسلونا نیز به این بازی دعوت نشده اند و سرمربی هالندی بارسلونا به آن‌ها استراحت داده است.

رونالد کومان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با حریف مجارستانی، در مورد غیبت مسی صحبت کرد و اظهار داشت که این تصمیم در مشوره با کاپیتان تیمش صورت گرفته است.

کومان در این مورد گفت:" استراحت دادن به مسی در بارسلونا زیاد معمول نیست اما به دلیل فشرده بودن بازی‌ها مجبور هستیم تا به او استراحت دهیم. او در بازی قبل نیز استراحت کرد و در بازی فردا شب نیز در بارسلونا خواهد بود و به مصاف فرنس واروش نمی‌رود زیرا ما در آغاز هفته دیدار دشواری برابر کادیز در رقابت‌های لالیگا داریم".

کومان در حالی به مسی استراحت داده است که تیمش مجوز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان را دریافت کرده و نیاز ندارد تا خودش را به آب و آتش بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала