Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد – پی‌اس‌جی؛ فرصت بزرگ برای حریف دخیا

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دی هندرسون دروازه‌بان دوم منچستریونایتد در دیدار برابر پاریسن‌جرمن، فرصت طلایی در پیش دارد و می‌تواند با درخشش خودش در این بازی مهم، اعتماد اوله گونار سولسشر را کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه، منچستریونایتد در خانه میزبان پاریسن‌جرمن در پنجمین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا است و برای صعود به عنوان صدرنشین گروه H، به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.

Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
تعجب دخیا از دیدن فرد مشابه به خودش + عکس

شیاطین سرخ در این دیدار یک بازیکن مهم خود را در اختیار ندارند و داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی این باشگاه به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

در نبود دخیا، دین هندرسون دروازه‌بان دوم این باشگاه فرصت حضور در این بازی مهم را پیدا خواهد کرد و می‌تواند با درخشش خودش در این دیدار اعتماد کامل سولسشر را جلب و در دیدارهای پیشرو در ترکیب ثابت قرار گیرد.

هندرسون کار راحتی در این دیدار نخواهد داشت زیرا نیمار، امباپه و دیگر مهاجمان پاریسن‌جرمن، تمام تلاش شان را به خرچ خواهند داد تا دروازه این بازیکن جوان و 23 ساله را باز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала