Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ برتری اینتر و لیورپول و توقف بایرن در مادرید

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های اینترمیلان، لیورپول، در برابر حریفان شان به برتری رسیدند اما تیم اتلتیکو در خانه با بایرن مساوی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازی‌‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا دیشب در نقاط مختلف قاره سبز پی گیری شد که اینترمیلان در آلمان به برتری رسید، لیورپول نماینده هالند را برد، بایرن در خانه اتلتیکو مساوی کرد و سیتی برابر پورتو متوقف شد.

در یکی از این بازی‌ها تیم اتلتیکو از گروه A میزبان بایرن بود و سرانجام 1-1 مساوی کرد. فلیکس در دقیقه 26 برای مادریدی‌ها و توماس مولر در دقیقه 86 (پنالتی) برای بایرن گل‌زدند.

در دیگر بازی که از گروه B مسابقات انجام شد اینتر در  خانه مونشن گلادباخ 3-2 به برتری رسید تا پس از پیروزی شاختار برابر رئال، کار صعود از این گروه پچیده شود. متئودارمیان17 و روملو لوکاکو 64 و 73 برای نراتزوری در این دیدار گل‌زنی کردند و دوگل میزبان را لییا به ثمر رساند.

المپیک مارسی از گروه C بازی‌ها برابر المپیاکو 2-1 کسب برتری نمود، از این گروه اما بازی دو تیم پورتو و سیتی بدون گل به پایان رسید‌.

لیورپول از گروه D در خانه میزبان تیم آژاکس بود و سرانجام با تنها گل کورتیس جونز در دقیقه 58 به برتری رسید. در دیگر بازی از این گروه آتالانتا براب میتلاند 1-1 مساوی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала