Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف لوییز از فهرست اروپایی آرسنال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید لوئیز Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды
دیوید لوئیز Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیوید لویز از جدال آرسنال در لیگ اروپا برابر راپیدویون به دلیل آسیب دیدگی کنار گذاشته شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیوید لوئیز به دلیل برخورد سر با رائول خیمنز مهاجم وولورهمپتون داشت، در روز پنجشنبه در دیدار آرسنال با راپید وین در لیگ اروپا به میدان نخواهد رفت.

در آن برخورد مهاجم وولوز دچار شکستگی جمجمه شد و تحت عمل قرار می‌گیرد و این بازیکن نیز آسیب دیدگی داشته است.

آرسنال اصرار داشت که آنها قبل از اعزام لوئیز که در تمام طول بازی روز یکشنبه قبل از تعویض‌، خون از پشت باندپیچ‌های سرش بیرون زده بود، همه پروتکل‌ها را دنبال می‌کردند تا در مقابل وین به زمین مسابقه برود.

پزشکان باشگاه روز دوشنبه دیوید لوئیز را در خانه‌اش مورد آزمایش قراردادند و سپس او روز بعد در مرکز تمرینی آرسنال زیر نظارت قرار گرفت و در نهایت تصمیم گرفته شد تا او در بازی با راپید وین کنار گذاشته شود.

گفته می‌شود که "لوئیز" از سلامتی خوبی برخوردار است اما زخم سرش که به هفت بخیه احتیاج داشت هنوز به درستی بهبود نیافته، از این رو تصمیم گرفته شد که او از فهرست پنجشنبه تیم خارج شود.

در بیانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، آرسنال بار دیگر تکرار کرد که لوئیز علائمی از ضربه مغزی نشان نداده و در نیمه وقت بیشتر مورد ارزیابی قرار گرفت.

همانطور که برای اولین بار توسط "اسپورت میل" فاش شد، با وجود درگیری سر بیمار با خیمنز، لوئیز همچنین اجازه داشت پس از مسابقه خودش را به خانه برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала