Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت‌های پر هزینه هازارد؛ کابوس جدی رئالی‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هازارد برای هر بازی 4.2 میلیون پوند، 39.6 میلیون پوند برای هر گل و 29.7 میلیون پوند برای هر پاس هزینه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد در تابستان سال 2019 با تناسب اندام و سطح آمادگی جسمانی خوبی به رئال مادرید، دو و سه هفته عقب مانده از سایر هم تیمی‌هایش وارد رئال مادرید شد.

یک سال و نیم بعد برای بازیکنی که 88 میلیون پوند به رئال هزینه وارد کرده دقیقاً وضعیت بهتر نشده است - هزینه سرسام آوری که در نهایت به 150 میلیون پوند بالا می‌رسد.

روزنامه اسپانیایی مارکا اخیراً حضور هازارد در مادرید را "کابوس" خواند. زیرا او در اوایل هفته هنگامی که وی 28 دقیقه در جریان شکست شوک‌آور 2-1 مقابل آلاوز با آسیب دیدگی از ناحیه ران خارج شد.

این هشتمین مصدومیتی بود که ستاره سابق چلسی در 18 ماه بدبختی متحمل آن شده بود.

در واقع از زمان ترک استمفوردبریج او 35 مسابقه را از دست داده، و حتی پس از بازگشت به آمادگی جسمانی نیز حداکثر سه بازی را قبل از تحمل شکست تجربه کرده است.

در گزارش دوشنبه مارکا آمده است: "به نظر می‌رسد مشکلات مصدومیت ادن هازارد در رئال مادرید هرگز پایان نخواهد یافت."

این نه تنها برای هازارد بلکه برای کسانی که این قرارداد را امضا کردند تا او را به گرانترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل کنند بسیار ناامید کننده است.

هزینه انتقال اولیه 88 میلیون پوند و 30.8 میلیون پوند پرداختی به عنوان دستمزد (400000 پوند در هفته طی 77 هفته گذشته) را با هم تلفیق كنید، یعنی تاكنون هازارد 118.8 میلیون پوند برای قهرمان اسپانیا هزینه داشته است.

این مبلغ 63.900 پوند برای هر دقیقه از 18859 بازی اش، 4.2 میلیون پوند برای هر 28 بازی که انجام داده، 39.6 میلیون پوند برای هر سه گلی که زده و 29.7 میلیون پوند برای سه پاس گل ارائه داده است. این ارقام همچنین پاداش دریافتی وی پس از آنکه رئال با عبور از بارسلونا به سی‌وچهارمین عنوان قهرمانی خود در لیگ رسید، پرداخت نمی‌شود.

تفکر زیرکانه در مورد سلسله مراتب چلسی، در راس آن مارینا گرانوسکایا همچنین به این معنی است که رئال به خوبی برای هازارد در سال آینده ادامه خواهد داد.

با توجه به روشی که گرانوسکایا با واسطه در این معامله انجام داد، رئال مجبور است پرداخت اقساط چلسی را بدون توجه به اینکه هازارد مناسب بازی است یا نه پرداخت نماید.

مبلغ 50 میلیون پوند امسال با وجود اینکه هازارد در 12 ماه گذشته فقط 15 بار بازی کرده، پرداخت شد.

این دقیقاً ارزش پول نیست، فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید، در زمانی جستجو می‌کرد که باشگاه تمام تلاش خود را برای تعادل هزینه ناشی از ویروس کرونا انجام می‌دهد. هزینه‌ای که باعث شده آنها مجبور شوند لایحه دستمزد را به شدت کاهش دهند.

با توجه به اینکه پرز به دلیل معمول بودن شناخته شده نیست، این وظیفه دارد که سرمربی زین الدین زیدان تلاش کند و به هازارد در طی چند هفته آینده بهبودی کمک کند.

و این تحت فشار قابل توجهی است زیرا که مدافع عنوان قهرمانی با هفت امتیاز از رئال سوسیداد در لیگ عقب است.

در حالی که زیدان "توضیحی" در مورد فرم نامطلوب تیمش ندارد - سه بازی اکنون بدون پیروزی - او کاملاً معتقد است که هازارد به استانداردهای بالایی که باعث شد وی از چلسی به رئال بیاید، بازگشت خواهد گشت.

وی همچنین این پیشنهاد را که هازارد پس از هشت آسیب دیدگی در این مدت کوتاه زخمی خواهد شد ، رد کرد.

زیدان گفت: "نه." "گاهی اوقات آسیب دیدگی اتفاق می‌افتد و ما باید تحمل کنیم. او قوی است شک ندارم. او اخیراً روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. ما قصد داریم به او کمک کنیم تا به زودی بهتر شود. این یک وضعیت پیچیده برای ادن است. او در زندگی حرفه‌ای خود هرگز آسیب ندیده و اکنون بدشانسی‌های بیشتری دارد. او مطمئناً قویتر باز خواهد گشت. ما مشتاقانه منتظر دیدن دوباره او با ما هستیم."

با این حال زیدان باید از این ترس داشته باشد که حتی اگر هازارد بتواند از نظر ذهنی قوی بماند، زیرا بدن او چنین آسیبکهای دیده و مدت زیادی طول می‌کشد تا او در زمین بازی برتری داشته باشد.

جراحات وی مخلوطی از پارگی عضله و شکستگی استخوان بوده است. بدترین آن پای راست بود که باعث شد او از اواخر دسامبر سال گذشته تا فبروری به مدت 17 بازی از میادین دور بماند.

فقط دو هفته قبل از آخرین مصدومیت‌اش، آزمایش هازارد از نظر ویروس کرونا مثبت بود که باعث شد وی در ماه نوامبر برای چند هفته باز هم دور شود. اواخر ماه گذشته در حالی که در کنار تیم بود شروع به کار کرد و در جریان پیروزی 2-0 لیگ قهرمانان مقابل اینترمیلان گلزنی کرد.

هازارد چندین تصویر از خود را در اینستاگرام عنوان کرد: "امتیازهای حیاتی در لیگ قهرمانان."

با این وجود سه روز بعد در برابر آلاوز و هرگونه امید به انجام بیش از سه بازی پشت سر هم ناکام ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала