Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده مبهم زیدان در مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به شکست رئال مادرید در بازی دیشب برابر شاختار، حالا جایگاه زیدان را خطر جدی تهدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان به استعفا فکر نمی‌کند اما این بدان معنا نیست که او از آینده‌اش در رئال مادرید اطمنان دارد. فشارها بر روی مرد فرانسوی پس از شکست 2-0 روز سه شنبه مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شده است.

شکست در لالیگا روز شنبه مقابل آلاوز بود که موقعیت زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید را تحت نظارت جدی قرار داد.

ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان
شاختار 2 – رئال 0؛ زیدان در باطلاق بحران، صعود به خطر افتاد

به لطف پیروزی اینتر مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ، لوس بلانکوس به خاطر صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هنوز سرنوشت خود را در دست دارد.

با این وجود اعتماد به زیدان مانند گذشته نیست. شک و تردیدهای فزاینده‌ای در مورد تصمیم گیری او وجود دارد و آینده او در رئال در هاله‌ای از ابهام است.

باشگاه منتظر خواهد ماند تا ببیند تیم قبل از هرگونه تصمیم گیری واکنش نشان می‌دهد؟ مصا‌ف‌های مقابل شاختار، سویا، گلادباخ و اتلتیکو مادرید دیدگاه بهتری برای شانس موفقیت رئال مادرید در این فصل خواهد داشت.

این باشگاه اطمینان داشت که زیدان می پ‌تواند پس از شکست مقابل آلاوز در لالیگا سانتاندر شرایط را برگرداند اما آخرین باخت به شاختار مربی را در موقعیت بسیار دشواری قرار داده است.

بنابراین رئال مادرید باور دارد که آنها ممکن است به مرحله‌ای بعد رسیده‌ است که باید تصمیم مهمی بگیرد - تصمیمی که می‌تواند با سرمربی خود قطع رابطه نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала