Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان: سناریوی دیوانه‌کنننده برای صعود در گروه بی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کار تیم‌های صعود کننده از گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان تا اینجای کار پچیده و سخت می‌نماید، اما تیم‌ها چگونه می‌توانند صعود کنند؟

به گزارش اسپوتنیک؛ هنوز همه چیز در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای رئال‌مادرید و اینترمیلان امکان پذیر است، جایی که 4 تیم همچنان می‌توانند با برتری در بازی آخر به دور بعد صعود نمایند.

در این گروه فرصت صعود برای هر چهار تیم فراهم است تا برنده شده و به دور بعد برود. یک بازی از این گروه مانده و هیچ چیز واضح نیست. پس از پنج بازی، رهبرانی چون رئال مادرید و اینتر دو مکان آخر را به خود اختصاص داده‌اند. به استثنای اینتر، سه تیم دیگر هنوز سرنوشت خود را پیش از دیدارهای نهایی اینتر برابر شاختار دونتسک و رئال مادرید برابر بوروسیا مونشن گلادباخ در روز چهارشنبه آینده دارند.

باشگاه آلمانی در بهترین موقعیت قرار دارد. صدرنشین فعلی فقط با رقم زدن یک تساوی هم می‌تواند تکت رفتن به دور بعد را بگیرد. در صورت پیروزی یا تساوی و باخت رئال در دور بعدی شاختار را خواهیم دید.

از نظر رئال معامله ساده است: یک پیروزی و مردان زین الدین زیدان خود را نجات می‌دهند. حتی تساوی همراه با شکست دونتسک آنها را خوشحال خواهد کرد. از نظر اینتر اوضاع کمی پیچیده‌تر است. لومباردها که در حال حاضر با 5 امتیاز آخرین هستند، باید مقابل دونتسک پیروز شوند به این امید که دیدار رئال و مونشن گلادباخ با تساوی به پایان برسد.

رده بندی گروه B قبل از آخرین بازی

1- بوروسیا مونشن گلادباخ | 8 امتیاز

2- شاختار دونتسک | 7 امتیاز

3- رئال مادرید | 7 امتیاز

4- اینترمیلان | 5 امتیاز

 

سناریوها برای جواز صعود

گلادباخ واجد شرایط است اگر در مسابقه دیگر باخت یا تساوی نداشته باشد.

رئال مادرید در صورت برد یا تساوی و شکست خوردن شاختار، واجد شرایط می‌شود.

شاختار در صورت برنده شد یا تساوی کردن، سبب حذف رئال می‌شود.

اینتر در صورت پیروزی و تساوی مسابقه دیگر واجد شرایط خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала