Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا: رونالدو 750مین گلش را زد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv
رونالدو  Italy Soccer Champions League Juventus - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیشب یوونتوس در حالی با سه گل دینامو را برد که رونالدو به رکورد 750 گل زده رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو 750مین گل خود را به ثمر رساند تا یوونتوس 3-0 دینامو کیف را شکست دهد در حالی که بارسلونا نیز در فرانس واروش 3-0 پیروز شد.

رونالدو گل دوم یووه را به ثمر رساند و همچنین در نیمه اول فدریکو چیسا دروازه حریف را باز کرد. آلوارو موراتا در یک بازی که استفانی فراپارت به عنوان اولین داور زن قضاوت یک مسابقه لیگ قهرمانان مردان را می‌کرد، سومین گل بازی را زد.

یوونتوس پس از پیروزی بارسا در فرانس واروش، در گروه G دوم باقی ماند و 3 امتیاز از بارسلونا عقب است. در بازی دیشب بارسا، لیونل مسی استراحت کرد و دومین سفر اروپایی متوالی را از دست داد اما بارسا به سختی متوجه عدم حضور کاپیتانش شد زیرا گل‌های آنتوان گریزمان، مارتین بریتویت و یک پنالتی از عثمان دمبله در نیمه دوم به ثمر رسید.

یووه و بارسا قبلاً به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده‌اند اما پیروزی یوونتوس در خانه بارسلونا در دور آخر هفته آینده می‌تواند بیانکونری را در رده نخست قرار دهد.

بوروسیا دورتموند در نبود ارلینگ هالند نتوانست تا در گروه F لیگ قهرمانان برابر لاتزیو برنده شود و 1-1 مساوی کرد اما با امتیاز بهتر به مرحله حذفی صعود کند.

تیم زنیت سن پترزبورگ قهرمان روسیه با نتیجه 3 بر صفر در کلوب بروژ شکست خورد تا در قعر گروه F باقی بماند اگر سه شنبه آینده در رم لاتزیو را شکست دهد، بروژ می‌تواند در صعود از گروه F به دورتموند بپیوندد.

نیمار زود و دیرهنگام در اولدترافورد گلزنی کرد تا پاری سن ژرمن در آخرین جدال یک رقابت شدید لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 برابر منچستر یونایتد به پیروزی برسد تا سرنوشت خود را در گروه H به دست داشته باشد. در گروه G تیم‌های منچستریونایتد، PSG و آربی‌لایپزیگ با هم 9 امتیازی و به ترتیب اول تا سوم هستند.

چلسی و سویا نیز پیش از آنکه اولیویه ژیرود با برتری 4-0 پیروزی تیم اسپانیایی را از هم بپاشد، صعود کرده بودند.

پیروزی یک بر صفر کراسنودار در خانه مقابل رن، اولین صعود این باشگاه روسی در اولین حضورش در لیگ قهرمانان بود. این پیروزی کراسنودار را از کسب مقام سوم گروه پشت سر چلسی و سویا تضمین کرد و به این معنی است که آنها به جمع 32 تیم پایانی لیگ اروپا راه خواهند یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала