Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیگنال دوباره نیمار به بارسا: می‌خواهم با مسی هم بازی شوم

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار پس از بازی با منچستریونایتد در صحبتی اعلام داشت که "آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره با مسی بازی کنم.

به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار پس از پیروزی با پاری سن ژرمن و به ثمر رساندن دو گل در مقابل منچستریونایتد خواستار دیدار مجدد با لیونل مسی شد.

ستاره برزیلی دو گل زد تا PSG به پیروزی 3-1 در اولدترافورد دست یابد، نتیجه‌ای که آنها را در موقعیت قدرتمندی برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌دهد.

نیمار با پرداخت 222 میلیون یورو رکورد جهانی را در سال 2017 شکست و از بارسا به قهرمان لیگ 1 پیوست، تا حدی بتواند از زیر سایه مسی در بارسلونا فرار کند.

مثلث ترسناک بارسلونا

کاتالان‌ها در فصل 15-2014 با سه جانبه حمله نیمار، مسی و لوئیس سوارز سه گانه را به دست آوردند اما ادعا شده که مرد سابق سانتوس از نیوکمپ خارج شده تا بتواند شانس بیشتری برای کسب توپ طلا داشته باشد.

از آن زمان نیمار بارها خواسته که به اسپانیا برگردد اما به صراحت اعلام نمود که حداقل تا پایان فصل 21-2020 در پاریس خواهد ماند.

در پنجره نقل و انتقالات قبلی مسی نتوانست از بارسا دور شود ولی با پایان یافتن قراردادش در جون آینده، هنوز مشخص نیست که آیا او سال آینده جدایی را انتخاب می‌كند یا خیر.

نیمار به نوبه خود چیزی غیر از اتحاد با هم تیمی قدیمی خود نمی‌خواهد و روز چهارشنبه به ESPN گفت: "آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره با مسی بازی کنم: "من می‌خواهم با او بازی کنم. اگر او بخواهد اجازه می‌دهم در موقعیت من بازی نماید. سال آینده، مطمئناً باید با هم بازی کنیم."

دو گل نیمار به یونایتد او را در لیگ قهرمانان در دوران حرفه‌ای اش به 38 گل رساند. از زمان اولین حضورش در سال 2013، فقط کریستیانو رونالدو (79)، رابرت لواندوفسکی (60) و مسی (59) گل بیشتر از او ثبت کرده اند.

پیروزی PSG بدان معناست که آنها در یونایتد و لایپزیگ در گروه H در حالی قرار دارند که در مسابقه شش هفته آینده می توانند جواز صعود بگیرند.

پیروزی تیم توماس توخل در برابر استانبول باشاكشهیر تضمین پیشرفت آنها به عنوان برند گروه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала