Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوگند شاگردان زیدان برای صعود در لیگ قهرمانان

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان رئال مادرید در والدبباس دیدار کردند تا خود را برای دیدار مقابل بوروسیا در لیگ قهرمانان آماده کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازیکنان رئال مادرید امروز پنجشنبه در والدبباس دیدار کردند تا برای بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان برابر بوروسیا سوگند یاد کنند و سپس عکس خود را با فلورنتینوپرز گرفتند و بدین ترتیب موقعیت مربی خود، زیدان را که هسته سخت رختکن پشتیبانی می‌کند تقویت کنند.

همانطور که این روزنامه آ اس مدعی‌ست، این راموس بود که ابتکار عمل را بر عهده گرفت و از همکاران خود "یک پاداش تا پایان سال" خواست. کاپیتان خطاب به هم تیمی‌های خود گفت: "ما یک پیروزی با عبور از لیگ قهرمانان فاصله داریم، به خودمان وابسته هستیم و باید همه چیز را بدهیم. آقایان این رئال مادرید است: با هم، ما از وضعیت بدتری بیرون آمده‌ایم." مودریچ که زیاد خودش را تابلو نمی‌کند، همچنین صحبت کرد تا به همه یادآوری کند که "ما باید متحد باشیم و در مسابقات بعدی برنده شویم: ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم".

زیدان در این جلسه حضور نداشت اما او از کنگره و نتیجه اصلی آن مطلع شده است: او از خانه پشتیبانی می‌کند یا حداقل از گروه اصلی بازیکنان. قبلاً مشخص شده که دیگران مانند ایسکو یا ماریانو به عنوان بقیه جایگزین نیستند. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه نیز امروز در والدبباس حضور یافت اما او این کار را برای عکس گرفتن در عکس رسمی تیم انجام داد و پس از سلام و احوالپرسی با مربی و بازیکنان و بدون گفتگو در مورد جلسه رختکن به دفتر خود بازگشته است.

زیدان اولین کسی بود که امروز صبح به امکانات رئال مادرید در شمال پایتخت رسید. این مربی فرانسوی دقیقاً در ساعت 9:09 از دروازه والدبباس عبور کرد. بلافاصله پس از آن بقیه فوتبالیست‌ها آمدند. کل تیم قبل از ساعت ده صبح، یک ساعت قبل از شروع تمرین در غرفه بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала