Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نوستالژی؛ روزی که نیمار کوچک همسفر «دیه‌گو مارادونا» شد + عکس

© AFP 2023 / Rhona WiseБразильский футболист Неймар
Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی حال حاضر پی‌اس‌جی پس از درگذشت اسطورۀ آرجنتینی خاطره جالبی از روزی که در اتوبوس و رختکن آرجنتین کنارش بوده را تعریف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار، ستاره برازیلی پاری‌سن‌ژرمن بعد از برتری تیمش مقابل منچستریونایتد خاطره روزی که دیگو مارادونا را در نوجوانی دیده، بازگو کرد.

Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
سیگنال دوباره نیمار به بارسا: می‌خواهم با مسی هم بازی شوم
نیمار آن خاطره را این‌گونه بیان کرد:«چند باری با مارادونا صحبت کردم، ولی خاطره‌ای که 12 یا 13 سالگی با او داشتم را فراموش نمی‌کنم. آن زمان به تازگی به باشگاه سانتوس رفته بودم و برای تماشای بازی نمادین بین پیشکسوتان برازیل و آرجنتین حاضر شدم. چون اتوبوس تیم برازیل پر شده بود نتوانستم با آن‌ها بروم و در اتوبوس آرجنتینی‌ها نشستم. در آن اتوبوس همه به دو نفر در چوکی پیش‌رو توجه می‌کردند.»
نیمار در ادامه این خاطره‌اش نوشت:«الخاندرو مانکوسو و دیگو مارادونا. من را هم کنار این دو نفر نشاندند. رفتارشان با من خیلی خوب بود و وقتی که به ورزشگاه رسیدیم من را با خودشان به رختکن بردند. حتی با مارادونا عکس هم گرفتم. او خودش من را صدا زد که عکس بگیریم. این حرکتش را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. مارادونا در زمین برای همه اسطوره بود. برای من هم اسطوره بود.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала