Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

110هزار دالر؛ خرج چهار فرزند «کریستیانو رونالدو» در یک ماه

© AFP 2023 / Oscar Del PozoCristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez
Cristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس ماهانه برای تربیت فرزندانش هزینه هنگفتی می‌پرزدازد.

به گزارش اسپوتنیک، یک شبکۀ مطرح اسپانیایی گفته بود که کریستیانو رونالدو بابت اینکه نامزدش فرزندان او را نگهداری و مراقبت می‌کند و تربیت آن‌ها را بر عهده دارد ماهانه مبلغی مابین 55 هزار تا 110 هزار دالر به او می‌دهد که این مبلغ بسته به هزینه‌های آن ماه متفاوت است.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
واکنش رونالدو پس از رسیدن به شماره 750

این مبلغ برای تربیت فرزندان، هزینه‌های آن‌ها و همچنین سایر خرج‌های نامزد کریستیانو رونالدو به او پرداخته می‌شود. باید دید که شرایط کریستیانو رونالدو به چه شکل پیش می‌رود و او تا چه زمانی در یوونتوس مانده و به زندگی در تورین ایتالیا ادامه می‌دهد. ماه گذشته، نامزد کریستیانو رونالدو گفته بود که از اینکه خودش از فرزندانش نگهداری می‌کند و تربیت آن‌ها بر عهده‌ی اوست، خوشحال است.

در واقع این جورجینا رودریگز است که از بچه ها مراقبت می‌کند و تربیت آن‌ها را عهده دار است و هزینه‌های مربوط به این قضیه را مدیریت می‌کند. رونالدو درآمدی سالانه معادل 34 میلیون دالر از باشگاه یوونتوس دارد اما این کل درآمد او نیست چرا که فوق ستاره پرتگالی از راه‌های دیگری مانند فعالیت در زمینه مدلینگ، برند شخصی، فروش محصولاتش و همچنین اینستاگرام درآمد بسیار بالایی دارد.

رونالدو در حال حاضر 4 فرزند دارد که هزینه‌ی بالایی را صرف تربیت آن‌ها می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала