Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام ارزش بازیکن محبوب شیاطین‌سرخ + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkФутбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه استون‌ویلا حاضر است جک گریلیش را بفروشد، اما با مبلغ 100 میلیون پوند یا بیشتر.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه استون‌ویلا مبلغ فروش جک گریلیش ستاره‌اش را اعلام کرده و قصد ندارد این مبلغ را پایین بیاورد.

Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
از نقل‌وانتقالات منچستر چه خبر؟؛ آستون ویلا در بدل گریلیش دو بازیکن می‌خواهد

نشریه «تلگراف» خبر داد، استون‌ویلا حاضر است گریلیش را بفروشد، اما مبلغ فروش این بازیکن کمتر از 100 میلیون پوند نخواهد بود. باشگاه منچستریونایتد مدت زیادی است تلاش می‌کند هافبک 25 ساله شیرهای بیرمنگام را به خدمت بگیرد، اما قیمت فروش این بازیکن باعث شده فعلاً دست‌شان از جذب او کوتاه بماند.

ویلا در فصل ابتدایی حضورش در لیگ برتر انگلیس بر روی جک گریلیش 70 میلیون پوند قیمت گذاشت، اما حتی یک پیشنهاد جدی نیز برای جذب کاپیتان تیمش دریافت نکرد و با تمدید قرارداد او به مدت پنج سال آینده اش را در تیم تضمین کردند. اکنون با امضای چنین قراردادی و ادامه درخشش گریلیش، ویلا اعتقاد دارد ارزش جک گریلیش حداقل به 100 میلیون پوند افزایش یافته است.

به لطف حضور در تیم ملی انگلیس، محبوبیت این ستاره میان طرفداران استون ویلا افزایش یافته است و اخیراً جیمی کرگر او را با پل گاسکویین و ادن هازارد مقایسه کرده است. گرت بیل پس از انتقال 89 میلیون پوندی اش از تاتنهام به رئال مادرید همچنان گرانترین بازیکن بریتانیایی است و هری مگوایر با انتقال 80 میلیون پوندی به منچستریونایتد به گرانترین بازیکن انگلیسی تبدیل شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала