Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش زودهنگام پاریسی‌ها برای بدست آوردن اعجوبه

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پی اس جی حمله جذاب به دست آوردن لیونل مسی را پیش از تاریخ مهم جنوری آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده فوق ستاره بارسلونا همچنان زیر سوال است و پاری‌سن‌ژرمن بسیار مشتاق است اعجوبه آرجانتینی را به پاریس ببرد تا با کیلیان امباپه و نیمار جفت کند و قهرمان لیگ قهرمانان شود.

پاری‌سن‌ژرمن حمله خصوصی خود را در تلاش برای جذب لیونل مسی در تابستان سال آینده آغاز کرده است.

هرچند آنها چهارشنبه شب منچستریونایتد را با نتیجه 3-1 شکست دادند ولی تا هنوز جایگاه این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تضمین نشده است.

تماس‌ها پس از بازی آغاز شده است. با قرارداد مسی در تابستان آینده در بارسلونا و کاپیتان بلوگرانا که از اول جنوری قادر به مذاکره با باشگاه‌های رقیب است، نیمار وقت کمی را در اولدترافورد گذاشت تا خواسته خود را روشن کند. ستاره برزیلی گفت: "آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره از بازی با او لذت ببرم."

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال دیدار مجدد با توجه به اوضاع نابسامان مالی بارسلونا - که اطمینان حاصل خواهد کرد بازگشت نیوکمپ برای بازیکن 28 ساله وجود ندارد - افزود: "او می‌تواند در نقش من بازی کند، برای من مشکلی نخواهد بود. مطمئناً، سال آینده ما باید این کار را انجام دهیم."

شک نکنید که در حال حاضر، علی رغم 35 سالگی مسی در تابستان سال آینده، سران قطری پی‌اس‌جی در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه می‌توانند یک معامله را بدون افتادن به دام Fair Play بازی کنند.

البته آنها تنها نیستند زیرا منچسترسیتی نیز به همین ترتیب مشتاق است - باز هم، کارکرد مالی در اتحاد هم بر می‌گردد.

پس از ابراز احساسات نیمار در این باره، لئاندرو پاردس دیگر ستاره‌ی از آمریکایی جنوبی، امیدهای خود و تیمش را اعلام کرد. {لیونل} مسی در پی‌اس‌جی؟ امیدوارم چنین باشد، همه ما می‌خواهیم که او بیاید اما این تصمیم او خواهد بود. ما یک تیم باورنکردنی، بازیکنان خوب، افراد خوب داریم، [ما] باید از این مزیت استفاده کنیم. همانطور که گفتم، امیدوارم لئو بهترین تصمیم را برای خود بگیرد اما ما با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد."

قبلاً روش بارسلونا بود که بازیکنان آنها برای اعلام تمایل خود به یک هم تیمی جدید به صورت عمومی ظاهر می‌شدند.؛اکنون نیمار که دوست صمیمی مسی است و ستاره آرجانتینی از سران بارسا در 2019 نیز خواسته بود تا نیمار را برگردانند.

بارسلونا که در اواخر جنوری هیئت مدیره جدید و رئیس جدید را تأیید می‌کند، امیدوار است که با وجود 12 ماه پر آشوب گذشته، مسی را ترغیب به ادامه کار در کاتالونیا نماید - که در نهایت منجر به جدایی ماریا بارتومئو شد.

در شرایطی که مسی ناامید است تا یک قهرمانی نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قبل از بازنشستگی بدست آورد ممکن است تصمیم بگیرد قبل از اینکه مرد جدید در راس هدایت بازیکن باشد، جدا شود.

اگر او برای نواختن آهنگ جدید "نیولس اولد بویز" که همیشه برنامه ریزی کرده آماده نیست مطمئناً یکی از اعضای نخبگان اروپا که در حالت "اکنون برنده" هستند، بهترین شرط بندی او است.

آنها در هیچ کجا بیشتر از پاریس برای موفقیت اروپا مصمم نیستند و عملکرد آنها در لیگ قهرمانان بیشتر تعریف نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала