Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی منتظر رئال برای ربودن زیدان

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پی‌اس‌جی وضعیت زیدان سرمربی رئال را مدت‌هاست که از نزدیک دنبال می‌کند تا بتواند این مربی را به پاریس منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری سن ژرمن بحران رئال مادرید را با توجه ویژه دنبال می‌کند که می‌تواند به تداوم کار زین الدین زیدان در راس تیم خاتمه دهد. باشگاه پاریسی هرگز علاقه خود را به این مربی پنهان نکرده و مدتهاست که سعی در جذب او برای هدایت پروژه بلند پروازانه خود دارد. نمادی از فوتبال فرانسه که خواست ستاره‌های بزرگ را با هم ترکیب می کند، از کیلیان امباپه شروع می‌شود.

زیدان در رئال مادرید فعلا زیر فشار است در حالی‌که تا پایان فصل قرارداد دارد ولی آینده او پا در هوا است و اگر او همچنان هدایت تیم سفید را ادامه ندهد، پی اس جی برای جایگزین توخل به دنبال او خواهد بود. این انتقام کامل برای پروند امباپه خواهد بود که همچنان از پیشنهادات تمدید شده میلیون دالری باقی مانده است. قرارداد این بازیکن در سال 2022 پایان می‌یابد اما اگر مجاب نشود تابستان سال آینده مجبور به انتقال آن می‌شود و با پایان یافتن قراردادش، به طور رایگان از دست خواهد رفت.

پی‌اس‌جی تمام اسلحه‌هایی را که او برای ساخت یک تیم قهرمان درخواست می‌کند در اختیار زیدان قرار می‌دهد. همانطور که او سالها در رئال مادرید نشان داده مربی توسط انگیزه‌های دیگری تحت تأثیر قرار گرفته است. فلورنتینو پرز همچنان به او اعتماد دارد و از این باشگاه فیلتر می‌كنند كه تداوم او بدون توجه به آنچه اتفاق می‌افتد زیر سوال می‌رود. اما آنچه اتفاق می‌افتد این است که آنها در صورت عدم توانایی تیم برای صعود قادر به تماس با پوچتینو هستند و به دلیل نتایج ضعیف ورزشی مجبور به اقدام هستند.

علاقه PSG ممکن است رئال را در مورد احتمال برکناری زیدان متوقف کند. این مربی فرانسوی توانایی مکالمه را دارد که خرید بسیاری از بازیکنان مانند خود امباپه را که با آنها خط مستقیم حفظ می‌کند، تضمین می‌نماید. علاوه بر این، موفقیت‌های وی با مادریدیسمو اعلام شده و رفتار مثال زدنی او مغایرت دارد. فلورنتینو پرز به او اعتماد کامل دارد و از باشگاه فیلتر می‌کنند که او فکر نمی‌کند زیدان را برکنار کند و فقط در صورت تمایل او جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала