Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس: ماندن در رئال حق زیدان است؛ او مربی استثنایی است

© AFP 2023 / Pierre-Philippe Marcouزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایکر کاسیاس می‌گوید زین‌الدین زیدان جایگاهش را سخت به‌دست آورده و حق دارد با وجود کسب نتایج ضعیف باز هم روی نیمکت رئال بنشیند.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج ضعیف رئال‌مادرید در هفته‌های اخیر در لالیگای اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده شایعه اخراج زین‌الدین زیدان در رسانه‌ها منتشر شود.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
پی‌اس‌جی منتظر رئال برای ربودن زیدان

ایکر کاسیاس، اسطوره رئالی‌ها و کاپیتان پیشین این تیم در گفت‌وگو با نشریه «آ اس» نظر جالبی درباره این شایعه داشت:«زیزو یک مربی استثنایی است. او دوست خوب من است و هر کاری ممکن باشد انجام خواهد داد تا رئال را دوباره به اوج برگرداند. نمی‌شود در گذشته زندگی کرد ولی زیدان این حق را به‌دست آورده که در رئال به او اعتماد شود. این حق زیزو است.»

مربی فرانسوی که در دومین دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو به سر می‌برد با تردیدهایی درباره آینده خود در این تیم مواجه شده است. مادرید تنها در نیمی از 10 بازی خود در لالیگا در این فصل پیروز بوده و شرایطش در لیگ قهرمانان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شکست 0 - 2 برابر شاختار دونتسک باعث شده که مادرید در رده سوم جدول رده بندی گروه بی قرار بگیرد و تنها یک بازی برابر مونشن گلادباخ در پیش دارد تا بتواند به مرحله یک هشتم صعود کند. زیدان موفق شد در اولین دوره حضورش در مادرید، این تیم را به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала