Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند سرمربی بارسلونا به شایعات جدایی لیونل مسی

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا از اینکه در مورد گفته‌های رییس موقت این باشگاه گفت که مسی باید در تابستان فروخته می شود، عصبانی است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا  فردا شب در هفته دوازهم لالیگا به مصاف تیم کادیز می رود. رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و مطالبی را در خصوص اوضاع تیمش و شایعات جدایی فوق ستاره این تیم صحبت کرد.

ناصر الخليفي رئيس نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان
واکنش مرموز مالک پاری‌سن‌جرمن به شایعۀ جذب مسی

مربی آبی‌اناری‌ها در ابتدای صحبت‌هایش در مورد گفته‌های اخیر  کارلس توسکتس، رییس موقت باشگاه بارسلونا در پیوند به جدایی مسی گفت:« اینکه او گفت مسی را تابستان می فروخت، عقیده شخصی اش است و بهتر بود علنی نمی کرد. الان وقت حرف زدن در این مورد نبود. لئو تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و خودش تصمیم می گیرد که بماند یا برود. ای کاش بماند و دوست ندارم به حواشی دامن بزنم.»

کومان در ادامه در مورد شرایط حضور فوق ستاره آرجنتینی کاتلانی‌ها اظهار داشت:«از اوضاع و موقعیت لئو آگاه هستیم؛ او تنها کسی است که می تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد. به نظراتی که در این خصوص از خارج باشگاه به گوش می رسند علاقه ای ندارم و داخلی ها هم کمکی به ما نمی کنند. در مورد حرف هایی که خارج از باشگاه عنوان می شوند کاری نمی توانیم بکنیم اما شرایط آن هایی که از داخل باشگاه مطرح می شوند اوضاع متفاوت است.»

سرمربی بارسا در پایان صحبت‌های در خصوص دیدار شبنه شب شاگردانش برابر کاذیر گفت:«به نظر می‌رسد که کادیز در خانه کار سختی برای جمع آوری امتیازات داشته است؛ اما آنها عملکرد خوبی ارائه می دهند و حریف مکاری به حساب می آیند. باید روی بازی تمرکز داشته باشیم. برابر این تیم باید با تمرکز بالا کار کنیم و اگر در سطح خودمان باشیم و موقعیت های گل زیادی خلق کنیم، برنده خواهیم شد.»

 کارلس توسکتس، رییس موقت باشگاه بارسلونا که ماه گذشته پس از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه جانشین او شد و تا انتخابات بعدی برای تعیین رئیس (ماه ژانویه) در این سمت خواهد ماند، می‌گوید اگر او جای بارتومئو بود، در تابستان امسال به جای مخالفت با انتقال لیونل مسی با فروش او موافقت می‌کرد.

کادیز و بارسلونا در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا شب گذشته (شبنه) به مصاف هم خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала