Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماجرای تقلب سوارز همچنان ادامه دارد!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس ایتالیا امروز اعلام کرد که در آزمون زبان ایتالیایی سطح B1 لوئیس سوارز تقلب صورت گرفته بود. تحقیقات در مورد نقش باشگاه یوونتوس شروع شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس ایتالیا به دنبال یافتن حقیقت در ماجرای تقلب لوییس سوارز در راه اخذ شهروندی ایتالیا است. لوییس سوارز زمانی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت اما لازمه تکمیل انتقال، اخذ پاسپورت ایتالیایی بود.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
شانس نزدیک به صفر سوارز برای تقابل با بایرن مونیخ

در همین راستا، سوارز با حضور در دانشگاه پروجا، آزمون زبان ایتالیایی داد اما مشخص شد که او با تقلب در آزمون قبول شده است. در نهایت لوییس سوارز از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست اما حواشی حضور او در ایتالیا همچنان ادامه دار است. در خصوص تقلب لوییس سوارز در آزمون زبان ایتالیایی، مدیران یوونتوس تحت پیگرد و بررسی قرار می گیرند.

در واقع تحقیقات انجام شده، این احتمال را نشان می دهد که ممکن است یوونتوس در راه قبولی لوییس سوارز در آزمون زبان ایتالیایی در دانشگاه پروجا، به او کمک کرده باشد تا روند اخذ پاسپورت ایتالیایی او را تسریع کند. رافائله کانتونه، دادستان پروجا در این خصوص گفته:«مدیریت یوونتوس ممکن است تلاش کرده باشد تا به روند گرفتن شهروندی ایتالیایی سوارز، سرعت ببخشد و از این رو غیر از مسئولان دانشگاه پروجا، این ماجرا ممکن است مقصران دیگری هم داشته باشند.»

جولیانا گرکو، رییس دانشگاه پروجا، سیمونه اولیویری، مدیر دانشگاه و اساتیدی که از سوارز آزمون گرفتند، هر یک به هشت ماه محرومیت از فعالیت در اداره های دولتی ایتالیا محکوم شده اند. مدیران باشگاه یوونتوس به خاطر افشای عامدانه اسرار محرمانه با هدف تحصیل مال نامشروع متهم شده اند و به همین خاطر به زودی به مجامع مربوطه فراخوانده می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала