Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت تماشاگران انگلیسی به ورزشگاه‌ها پس از 271 روز

© REUTERS / Carl RecineБолельщики во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Болельщики во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین دیداری که در لیگ برتر انگلیس با حضور تماشاگران برگزار شد، به تاریخ 9 مارچ سال گذشته بود و حالا پس از 271 روز تماشاگران دوباره مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را دریافت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که با صدور مجوزهایی، می کوشد باعث ایجاد نشاط مجدد در سطح جامعه از این طریق شود و هواداران ورزش‌ها اجازه دارند به صورت محدود از تاریخ 2 دسامبر در ورزشگاه‌ حضور یابند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد شدید «یورگن کلوپ» به برنامه ریزی لیگ برتر انگلیس

بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها در این کشور به آمار مبتلایان به ویروس کرونا بستگی دارد و مناطق کشور انگلیس از لحاظ تهدیدات ویروس کرونا، دسته بندی شده است.

به این ترتیب در مناطق سوم تا سقف 4 هزار و در مناطق دوم(خطرآمیز) تا حد 2 هزار نفر اجازه حضور در ورزشگاه را با رعایت پروتکل های صحی دارند و از امشب می‌توانند بازی‌های تیم‌های محبوب شان را از نزدیک تماشا کنند.

هواداران فوتبال در انگلیس پس از 271 روز به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند و پس از این اجازه خواهند داشت تا فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.

آخرین دیداری که در لیگ برتر انگلیس با حضور تماشاگران برگزار شده بود، به تاریخ 9 مارچ سال گذشته بر می‌گردد و در این مدت هواداران اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را نداشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала