Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالد کومان: واقعا ناامید شدم؛ توضیح شرایط بارسلونا بسیار سخت است

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا می‌گوید شکست تیمش برابر کاذیر گامی رو به عقب برای تیمش بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بعد از چند روز خوب، دوباره در لالیگا شکست خورد و این باخت مقابل کادیس با نتیجه 2 بر یک رقم خورد.

مباراة برشلونة وفياريال (4-0) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
کادیز 2 – بارسا 1؛ پس از کهکشانی‌ها، کاتالان‌ها نیز قتل عام شدند
رونالد کومان که از شرایط تیمش به شدت ناراضی بود، گفت:«سخت است که توضیح دهم چه اتفاقی افتاد چون ما هفته خوبی داشتیم. به نظرم نیمه اول خوب نبودیم و توپ‌های زیادی را لو دادیم. در 45 دقیقه دوم اما اوضاع کمی برای‌مان بهتر شد. این گامی رو به عقب در رقابت برای کسب قهرمانی در لالیگا به شمار می‌رود.»
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«واقعاً ناامید شدم. ما امتیازهای زیادی از دست داده‌ایم و اگر نتوانیم عملکردمان در بازی‌های خارج از خانه را بهبود ببخشیم، دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. فاصله 12امتیازی خیلی زیاد است اما باید ادامه دهیم. اگر عملکردمان بهتر نشود و همچنان ثبات نداشته باشیم دیگر حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.»
کومان در پایان صحبت‌هایش همچنان در پیوند به شرایط تیمش گفت:«ما با هم پیروز می شویم و با هم شکست می خوریم. نمی توان از بازیکنان انتقاد کرد. همه بارسا هستیم و برابر کادیس بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. باید آن را بپذیریم

بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته دوازدهم مقابل کادیز با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 2 گلی که کاتالانی‌ها در این جدال دریافت کردند، با اشتباهات مرگبار مدافعان رقم خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала