Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آندره‌آ پیرلو: فداکاری و تا آخرین نفس جنگیدن در DNA یوونتوس است

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از برتری شاگردانش در دیدار مقابل تورینو گفت که بازیکنانش بی‌تعصب و بی‌تفاوت نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس با وجود پیروزی 2 بر یک مردانش در دیدار خانگی مقابل رقیب همشهری تورینو، خیلی راضی به نظر نمی‌رسید، پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد.

كريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا  بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 2 – تورینو 1؛ فتح دربی با کامبک جذاب
پیرلو در مورد دیدار شب گذشته یوونتوس برابر تورینو گفت:«حال و هوای بازی کردن با حال هوای مربیگری کاملاً متفاوت است، اما وقتی که تیم می‌برد احساسی که به بازیکن و مربی دست می‌دهد، مشابه است. وقتی هر نبردی را می‌بازید، کنترل بازی سخت می‌شود. ما خیلی ساکن بازی می‌کردیم و هرگز در آن زمان‌هایی که می‌توانستیم با ارسال‌های‌مان از جناحین روی محوطه جریمه حریف موقعیت‌سازی کنیم، در آن منطقه پرتعداد ظاهر نمی‌شدیم آن‌ هم مقابل خط دفاعی 5 نفره حریف.»
سرمربی بانوی پیر در ادامه صحبت‌هایش گفت:«همه نمی‌توانند همیشه با 100 درصد توان بازی کنند اما کسانی که در زمین بودند با عزم راسخ و پویایی توانستند ما را به برتری برسانند. زمانی که تیم حریف با سازماندهی خوب وارد بازی می‌شود شما باید توپ را به خوبی به چرخش درآورید تا فضا ایجاد شود و حریف را از هم باز کنید. اگر با قلب و روح بازی نکنیم نمی‌توانیم با سرعت در زمین کار کنیم.»
پیرلو در پایان گفته‌هایش تصریح کرد:«برخی اوقات با پاس‌های سالم تنها نمی‌توان راهی پیدا کرد و باید جنگید. DNA تیم ما باید در بازی وجود داشته باشد. برخی اوقات شرایط پیچیده می‌شود مثل دریافت گل در پس از چند دقیقه که باعث شد حریف دفاع کند. تیمی مثل یوونتوس نمی‌تواند بدون شخصیت، سرسختی و گرسنگی برای موفقیت وارد بازی شود.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала