Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اینتر: بازیکنان آهسته‌آهسته یاد می‌گیرند چگونه بازی کنند

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اینتر پس از پیروزی شاگردانش برابر بولونیا، گفت که بازیکنانش تازه یاد می‌گیرند چطور باید بازی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کونته سرمربی اینتر یک هفته پس از انتقاد از اشرف حکیمی مدافع مراکشی تیمش، حالا از او که مسبب پیروزی نراتزوری شده تمجید کرده است.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
سری‌آ ایتالیا؛ اینتر با شکست بولونیا به صدر جدول نزدیک شد
کونته با ستایش از عملکرد ستاره مراکشی تیمش گفت:«این بازیکن فقط 20 سال سن دارد و فقط 2 فصل در دورتموند بازی کرده است که آنجا هم سبک بازی‌شان کم و بیش تاکتیکی بود. حکیمی بازیکن سختکوشی است و متوجه تفاوت‌هایی که میان بازی در ایتالیا و آلمان وجود دارد شده است. به نظر من او به تیم درستی آمده و با هدایت یک مربی درست می‌تواند در پست خودش یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود. اما هنوز کلی باید کار کند.»
سرمربی نراتزوری در ادامه صحبت‌هایش در مورد کونته در ادامه بیان کرد:«در مورد بازی هم باید بگویم، گلی که بولونیا زد، غیرمنتظره بود و ما قطعاً باید در آن صحنه عملکرد بهتری می‌داشتیم چون در یک بازی دیگر خوردن چنین گلی می‌تواند حریف را به بازی برگرداند در حالی که ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم.»
کونته در پایان اظهار داشت:«فراموش نکنید که ما در ماه جولای یک تجربه ترسناک مقابل همین بولونیا داشتیم و در آن بازی ما یک پنالتی را از دست دادیم و بازی را مقابل حریفی 10 نفره 2 بر یک باختیم. بازیکنان کم کم یاد می گیرند که چگونه بازی کنند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала