Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی‌ تأیید کرد؛ خسه پاریس را ترک کرده

© AFP 2023 / FRANCK FIFE Paris Saint-Germain's Spanish forward Rodriguez Jese celebrates after scoring a goal during the French League Cup football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Lille (LOSC) at the Parc des Princes stadium in Paris on December 14, 2016
Paris Saint-Germain's Spanish forward Rodriguez Jese celebrates after scoring a goal during the French League Cup football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Lille (LOSC) at the Parc des Princes stadium in Paris on December 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن تأیید کرد که خسه رودریگز این تیم را ترک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری سن ژرمن تایید کرده که خسه رودریگز باشگاه پاریسی را ترک کرده است. مهاجم سابق رئال مادرید برای فسخ قرارداد خود که قرار بود در جون 2021 به پایان برسد، با قهرمان لیگ 1 به توافق رسیده است.

خسه از زمان نقل مکان به پارک دو پرنس با 18 میلیون یورو از لوس بلانکوس در سال 2016 فقط 18 بازی در PSG انجام داد و چندین وام قرضی را از باشگاه فرانسوی گذراند.

این بازیکن 27 ساله اخیراً به دلیل جنجال در زندگی خصوصی خود سرخط رسانه‌ها بود و اگرچه دلایل جدایی وی ذکر نشده اما این تاثیری در شرایط قراردادی وی در PSG نداشت.

در ابتدای این فصل، توماس توخل به او فرصت کمی برای بازی داده بود، خسه می‌خواست به دنبال یک فرصت جدید برای بازی منظم باشد.

ستاره اسپانیایی دو هفته گذشته را با اجازه از PSG در لاس پالماس گذرانده، زیرا به دنبال این است که قبل از پیدا کردن یک باشگاه جدید، آمادگی خود را حفظ کند.

در طول دوره چهار و نیم ساله‌اش در پی‌اس‌جی، خسه به صورت قرضی به لاس پالماس، استوک سیتی، رئال بتیس و اسپورتینگ رفته بود.

اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد او به دنبال بازسازی حرفه خود است که به دلیل مشکلات تناسب اندام و خارج از زمین از خط خارج شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала