Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسن ونگر به امارات برگشت؟

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUArsene Wenger
Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجرایی آرسنال برای دیدار در مورد بازگشت بالقوه آرسن‌ونگر به رهبری توپچی‌ها با او دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو سال و نیم پیش آرسن ونگر آرسنال را ترک کرد اما پس از دیدار مدیر ارشد باشگاه در تلاش برای بازگشت او به امارات، به زودی می‌تواند برگردد.

یک رئیس آرسنال با آرسن ونگر دیدار کرده زیرا آنها پیش از ادای احترام برنامه ریزی شده او را متقاعد می‌کنند که به امارات برگردد.

سرمربی فرانسوی قبل از عزیمت در سال 2018 بیش از دو دهه توپچی‌ها را هدایت کرد.

او مبارزات مستند خوبی را در سال‌های آخر مسئولیت خود تحمل کرد اما اعتراضات هواداران به یک اتفاق منظم تبدیل شد. ونگر سرانجام پس از یک فصل بدون جام که آرسنال در رده ششم قرار گرفت، کنار رفت. اما تصور می‌شود که این مرد فرانسوی از روشی که سلطنت او پایان یافته و ناامیدی ویژه برای هیئت مدیره باشگاه را معکوس می‌کند، آسیب دیده است.

با این حال آنها امیدوارند که او علی‌رغم اینکه نزدیکانش اصرار داشتند که حتی برای تماشای بازی برنخواهد گشت، به شمال لندن باز خواهد گشت.

به گزارش میل آنلاین روز یکشنبه، یکی از چراغ‌های برجسته باشگاه، مدیر اجرایی وینای ونکاتشام، اخیراً با ونگر دیدار کرد تا تأکید کند که همیشه از او استقبال می‌کند. سال آینده انتظار می‌رود که ادای احترام قابل توجهی به مرد 71 ساله رونمایی شود. اما خودی‌ها فاش کردند که هنوز تلخی بین مربی فرانسوی و باشگاه سابقش وجود دارد.

یک کارمند آرسنال گفت: "او هرگز بر نمی‌گردد. به همین دلیل احساس می‌کند که در هیئت مدیره است."

در حالی‌که یکی دیگر از همکاران سابق این مربی ادعا می‌کند: "برخلاف آنچه مردم فکر می‌کنند، پایان خوبی نداشت. و او احساس نمی‌کرد که این پایان خوب است. او احساس كرد كه سزاوار بهترین‌هاست و لياقت بهتر را نيز داشت. وقتی پیتر هیل-وود درگذشت، باید او رئیس می‌شد. آنها باید او را نگه می‌داشتند. کسی را که توانایی، تخصص، هوش و صداقت او را از دست می‌دهید."

ونگر پس از پیوستن در سال 1996، سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و هفت جام حذفی را به دست آورد که یک رکورد برای یک مربی است.

یک منبع باشگاهی گفت: "ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کسی که چنین بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ ما است به روش صحیح مورد احترام قرار می‌گیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала