Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگشت بارسلونا به سرنوشت 2003 + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شود که تاریخ تکرار می‌شود و بارسلونا نمونه کاملی از واقعیت است زیرا این تیم در سال 2020 شبیه دوران 2003 خود شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نتایج غیرقابل قبول مانند شکست شنبه شب در کادیز باعث شده که آنها به عنوان یک رقیب جدی برای کسب جام قهرمانی کوتاهی کردند. آنها یک رئیس موقت دارند که این شغل را به طور دائمی می‌خواهد. این تیم در لالیگا سانتاندر بیشتر از سایر تیم‌ها بازی دارد اما بارسلونا بعد از 10 بازی در رده هفتم جدول است.

شیوع ویروس کرونا به خودی خود کافی‌ست تا فاصله 12 امتیازی این تیم با صدرنشین جدول(اتلتیکو مادرید) را بهانه شود اما حتی اتلتیکو که به همان تعدادِ شاگردان رونالد کومان بازی کرده، امتیاز خوب تر دارند.

به طور مشابه، بازی‌های حاضر بدترین شروع بارسلونا در یک فصل برای یک دوره پیروزی را توضیح نمی‌دهد، تغییری که در سال 1995/96 رخ داد. تیم کومان تاکنون فقط چهار پیروزی، دو تساوی و چهار شکست کسب کرده که به آنها 14 امتیاز داده است.

حتی بارسلونا خوان گاسپارت هم اینقدر بد نبود. بعد از 10 دور مسابقه، بلوگرانا در این فصل به اندازه تعداد بازی‌های فصل 2017/18 و 2018/19 لالیگا سانتاندر باختند. در اولی، آنها فقط یک بار شکست خوردند و در 18/19 سه شکست را متحمل شدند.

با در اختیار داشتن انریک رینا به عنوان سرپرست ریاست باشگاه در سال 2003 پس از استعفای خوان گاسپارت، رادومیر آنتیچ وارد جای لوییز فن خال اخراج شده در نیم فصل شد تا بارسلونا را در تلاش برای صعود به جام یوفا هدایت کند.

این هدف در آخرین روز فصل به دست آمد، در حالی که لاپورتا از پیروزی انتخابات ریاست مواظب بود و چهارمین رئیس باشگاه در آن فصل شد.

این فصل با سه مسابقه به پایان می‌رسد. جوزپ ماریا بارتومئو ابتدا و سپس کارلس تاسکتس بودند و آخرین نفر برنده انتخابات 24 جنوری خواهد بود.

سپس آندرس اینیستای خاصی به عنوان یک جوان آینده دار شروع به درخشیدن کرد کاملاً به شیوه پدری در این فصل.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала