Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا تهدید جدید برای پاریسی‌ها

© REUTERS / Charles Platiauآنخل دی‌ماریا بازیکن آرجانیتی پی‌اس‌جی Paris Saint-Germain (PSG) oyuncusu Angel Di Maria (üstte) ve Edinson Cavani gol sevinci yaşarken
آنخل دی‌ماریا بازیکن آرجانیتی پی‌اس‌جی Paris Saint-Germain (PSG) oyuncusu Angel Di Maria (üstte) ve Edinson Cavani gol sevinci yaşarken - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنخل دی‌ماریا که تا پایان فصل در پاریس قرارداد دارد، می‌تواند تهدید جدید برای پاریسی‌ها باشد که ترس جدا شدن رایگان او می‌تواند خطرساز باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنخل دی ماریا در پایان قراردادش با پی‌اس‌جی تمایل به تمدید قرارداد داشت و ایده بازگشت به لیگ برتر را رد می‌کرد. اما با این وجود لئوناردو از برنامه خارج نخواهد شد زیرا یوونتوس و اینتر همچنان مراقب شرایط این ستاره هستند.

نیمار و کیلیان امباپه تا سال 2022 با باشگاه پایتخت متعهد هستند و تمدید قرارداد آنها برای جلوگیری از خطر جدایی رایگان در تابستان در اولویت قرار می‌گیرد، مگر اینکه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی دریافت جبران خسارت کنند و با توجه به این که ملی پوش برزیلی شرط آمدن لیونل مسی را اعلام کرد، لئوناردو حتی بیشتر نگران است. اما پرونده دیگری برای مدیر ورزشی پاریس مهم است: تمدید آنخل دی ماریا. به خصوص که ال فیدو تا پایان فصل فقط تحت قرارداد است و آخرین مهلت در حال نزدیک شدن است و خواستگاران درگیر موضوع می‌شوند.

ماجراجویی در ایتالیا؟

در حالی‌که گفته می‌شود آنخل دی ماریا پس از تجربه بد در منچستر یونایتد علاقه‌ای به بازگشت به لیگ برتر ندارد، وینگر آرجانتینی می‌تواند در سری A ریباند کند. طبق گزارش CM.it تیم‌های یوونتوس و اینتر می‌توانند برای این بازیکن وارد عمل شوند و اینتر بیشتر علاقه دارد او را به خدمت بگیرد تا بتواند به سرعت عنوانی را که از جام حذفی ایتالیا 2011 دور مانده، تسخیر کند. متخصص در نقل و انتقالات رایگان برای چند سال، بانوی پیر همچنین می‌تواند از با آنخل دی ماریا برای تقویت استفاده کند. یک نیروی کار که در ابتدای فصل در تلاش است. بنابراین لئوناردو علاقه مند است که در یافتن توافق با ملی پوش آرجانتینی تأخیر نداشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала