Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محمد صلاح به رکورد گل‌زنی کریستیانو رونالدو در لیگ جزیره رسید + عکس

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره مسلمان لیورپول با گلزنی برابر ولورهمپتون با رکورد گلزنی فوق ستاره پرتگالی حال حاضر یوونتوس در لیگ برتر انگلیس برابری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شب گذشته در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 4 بر صفر ولورهمپتون را در ورزشگاه آنفیلد شکست دهد.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول با حضور هوادارانش در آنفیلد جان گرفت

محمد صلاح گل نخست تیمش را در دقیقه 24 این بازی به ثمر رساند. این هشتاد و چهارمین گل محمد صلاح در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود و از این نظر با رکورد  گلزنی کریستیانو رونالدو  در لیگ جزیره برابری کرد.

رونالدو زمانی که برای منچستر یونایتد بازی می‌کرد در 196 بازی 84 گل به ثمر رساند، اما صلاح این تعداد گل را در 131 بازی وارد دروازه حریفان کرده است.

از سوی هم، این پنجاه و دومین گل صلاح در ورزشگاه آنفیلد بود. در میان مهاجمان 5 لیگ بزرگ اروپا او پس از لیونل مسی ستاره بارسلونا و رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ سومین بازیکنی است که بیشترین گل را در یک ورزشگاه به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала