Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جذابیت لیگ برتر انگلیس از زبان آقای خاص

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 سرمربی تاتنهام می‌گوید در لیگ برتر انگلیس هر اتفاقی ممکن در هر زمینی رخ بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو پس از برتری 2 بر صفر تاتنهام در دربی شمال لندن برابر آرسنال از جذابیت‌های لیگ برتر انگلیس گفت.

سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
تاتنهام 2 آرسنال 0؛ ادامه شکست ناپذیری مورینیو در برابر توپچی‌ها
سرمربی تاتنهام در مورد جذابیت لیگ جزیر گفت:«در لیگ برتر ما در هر زمینی و مقابل هر تیمی ممکن است امتیاز از دست بدهیم، این اتفاق حتی ممکن است در خانه خود ما رخ دهد. ما در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و تیم به لحاظ ذهنیتی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، اما باعث نمی‌شود رویکرد ما تغییری کند.»
مورینیو در ادامه به ستایش از بازی آرسنال پرداخت و گفت:«از دید من آرسنال تیم خیلی خوبی است که با یک سرمربی خیلی خوب به روشی متفاوت بازی می‌کند عملکرد خیلی خیلی خوبی از خود مقابل تیمی که احتمالاً به خاطر جایگاه نه‌چندان خوبش در جدول رده‌بندی و امتیازی که دارد مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، به نمایش گذاشتیم
آقای‌خاص در پایان صحبت‌هایش به تمجید از دو ستاره تیمش پرداخت و اظهار داشت:«هری کین و سون هینگ مین، بازیکنانی در سطح جهانی هستند. وقتی به جدول گلزنان نگاه می‌کنید، بازیکنانی هچون واردی، ژوتا، ژسوس، آگوئرو، رشفورد، مارسیال و کاوانی را می‌بینید که همگی مهاجمانی سطح بالا هستند، اما باز تأکید می‌کنم هری و سونی بازیکنانی در سطح کلاس جهانی هستند و حس خوبی نسبت به تیم دارند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала