Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

3 امیتاز تا سقوط؛ آمار فاجعه‌بار بارسلونا در لالیگا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در دیدارهای خارج از خانه، آماری بسیار ضعیف در این فصل از رقابت‌های لالیگا را به ثبت رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب در چارچوب هفته یازدهم لالیگا، بارسلونا در زمین کادیز با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و یک آمار بسیار ضعیف را به ثبت رساند.

لوگوی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا و سقوط به کنفرانس لیگ اروپا؟

در جدول لالیگا، اتلتیکو با 26 امتیاز در صدر قرار دارد و نکته عجیب آن جاست بارسلونا تنها 3 امتیاز تا سقوط فاصله دارد. بارسلونا 14 امتیاز کسب کرده که شامل 4 برد، 2 مساوی و 4 شکست است و این آمار بدترین آمار از فصل1988 - 1978 است که بارسا در آن فصل با تری ونبلز ششم شد.

در حال حاضر بارسلونا تا منطقه سقوط به دسته پایین‌تر تنها 3 امتیاز فاصله دارد و نتوانسته در 4 بازی اخیر خود در خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کند که این اتفاق از سال 2008 بی‌سابقه است. بارسلونا در این 10 جدال لالیگایی خود، در 6 بازی وقتی گل اول بازی را دریافت کردند، نتوانستند به پیروزی دست یابند.

تیم کومان در این 10 بازی تنها در 3 بازی کلین‌شیت کرده و 11 گل تاکنون دریافت کرده است. این تیم به عبارتی در هر بازی بیش از 1 گل دریافت کرده است. هنوز زمان برای بازگشت بارسلونا مانده اما زمانی که سرمربی این تیم در کنفرانس گفته «از مدعیان قهرمانی خیلی عقب افتاده‌ایم» بدبینی مهم‌ترین چیزی است که در ذهن هواداران این تیم وجود دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала