Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه 10 میلیون پوندی آقای همیشه مصدوم در مادرید + عکس

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره بلجیمی رئال مادرید در حالی که بسیاری وقت‌ها در مصدومیت به سر می‌رد، به زندگی رویایی در پایتخت مادرید عادت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد، ستاره بلجیمی رئال مادرید خانه‌ای با هزینۀ 10 میلیون پوند در پایتخت اسپانیا خریده است. این خانه که در محله «لافینکا» موقعیت دارد، محله ثروتمندنشینی است که خانه بیشتر بازیکنان بزرگ رئال همچون سرخیو راموس، کریم بنزما و تیبو کورتوا در آن آنجا در همسایگی هازارد قرار دارد.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان 2020 برای هازارد

هازارد 29 ساله در مادرید تنها نیست و همسرش ناتاشا نیز به همراه فرزندانشان یانیس، لئو و سامی هم حضور دارند. بچه‌های آزار خوشبخت هستند که هرکدام یک اتاق مجزا برای خود دارند. این خانه از 6 اتاق خواب و 10 سرویس بهداشتی برخوردار است. خانه آزار آنقدر بزرگ است که امکانات تفریحی دیگر را هم شامل شود. به جز استخر و باشگاه بدنسازی، این خانه دارای زمین اختصاصی تنیس است.

هزاارد زمانی که با خانواده‌اش برای دیدن فیلم برنامه‌ریزی می کنند اتاق سینمای خانگی بهترین انتخاب برایشان به حساب می‌آید. معماری این خانه آنقدر هزینه برداشته که داخل آن با سنگ‌های قیمتی و زیبا کار شده است. در بخشی از این خانه هم آکواریومی بزرگ وجود دارد که پر از ماهی‌های ریز و درشت است. با این حال این زندگی راحت هنوز نتوانسته به آزار در زمین فوتبال آرامش بدهد.

ستاره بلجیمی با 88 میلیون پوند از چلسی به رئال مادرید آمد و با مصدومیت‌های گاه و بیگاهی که دچارش شد نتوانست ذره‌ای از قدرتش در چلسی را اینجا در مادرید به هواداران نشان دهد. بعد از جرقه‌هایی از موفقیت هفته گذشته هم در جریان بازی مصدوم شد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد. خیلی‌ها تصور می‌کنند ادن آزار انتخاب بدی داشته و آه هواداران چلسی دامنش را در زمین گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала