Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در باره ابتلا به کرونا: حتا دویدن برای من غیر ممکن شده بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک فرانسوی تیم منچستریونایتد از دوران دشواری که به دلیل ابتلا به کرونا پشت سر گذاشته صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا در در آغاز فصل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر جزیره نبود و برای همین سولسشر به دنبال گزینه‌ای جایگزین بود.

پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوگبا فقط باید از منچستر برود
ستاره فرانسوی هرچند به ترکیب شیاطین سرخ بازگشته است اما به تازگی از شرایط سخت خود در دوران کرونا سخن گفته است. هافبک یونایتد در پیوند به شرایط بدنی‌اش در ابتدای ابتلا گفت:«هرچه بگویم شما قطعاً نمی‌توانید به درستی شرایط من را درک کنید. در آن زمان، وقتی به تمرینات می‌رفتم احساس عجیبی داشتم. به مربی گفتم که نمی‌توانم صددرصد توان خودم را در اختیار تمرینات بگذارم چون خیلی زود خسته می‌شوم و خیلی زود نفس کم می‌آورم.»
پوگبا در ادامه در مورد نخستین بازی‌اش گفت:«تلاش زیادی کردم تا توانستم خودم را از لحاظ جسمانی به شرایط خوبی برسانم. بازیکنان تیم هم بسیار پرتلاش هستند و برای همین است که نتیجه می‌گیریم. خوشحالم که می‌توانم به تیم کمک کنم تا در مسیر درست قدم برداریم و امیدوارم که این روند را حفظ کنیم»
ستاره فرانسوی منچستریونایتد در پایان صحبت‌هایش در مورد اولین بازی حضور او در ترکیب تیم علی رغم داشتن نشانه‌های کرونا گرفت:«زمانی که اولین بازی را انجام دادم، هر چه تلاش می‌کردم نمی‌توانستم بدوم. به سرمربی گفتم که اصلاً شرایط بدنی خوبی ندارم و نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم. مهم نبود که چقدر من تلاش می‌کنم، دویدن برای من غیرممکن شده بود حتی به درستی نمی‌توانستم راه بروم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала