Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به رئال؛ پدر امباپه پیشرفت در مذاکرات با پی‌اس‌جی را تایید کرد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر کلیان امباپه در گفت‌وگویی تایید کرد که در حال مذاکره با باشگاه پاریسن‌جرمن اند و پیشرفت‌هایی نیز صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه ستاره جوان پاریسن‌جرمن که از سال 2017 در این باشگاه حضور دارد، یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم است و با درخشش خودش ثابت کرده که چیزهایی زیادی می‌تواند به این تیم اضافه کند.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان
چشمک رئالی‌ها به کیلیان امباپه

این بازیکن تا پایان سال 2022 با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد و باشگاه پاریسن‌جرمن شدیداً تلاش دارد تا با این بازیکن تمدید کند.

این بازیکن در چند ماه آخر چندین دور مذاکره با مدیران باشگاه داشت اما پیشرفت در مذاکرات دیده نشد و به نظر می‌رسید که مذاکرات دو طرف به بن‌بست مواجه شده.

امروز اما پدر کلیان امباپه در گفت‌وگویی تایید کرد که در حال مذاکره با باشگاه پاریسن‌جرمن اند و پیشرفت‌هایی نیز صورت گرفته است.

او در گفتگو با کانال پلاس در این باره اظهار داشت: " ما حرف می‌زنیم و حرف می‌زنیم. ما می‌خواهیم حرف بزنیم. فکر می‌کنم او هم می‌خواهد مذاکره کند. این طبیعی است. زمان آن رسیده که آینده او روشن‌تر از قبل شود. ما به آرامی حرف می‌زنیم و شرایط به خوبی پیش می‌رود. ما به نسبت 10 - 15 روز گذشته قدم‌های رو به جلو برداشتیم و به همین شیوه ادامه خواهیم داد". 

این در حالی‌ست که ئال مادرید از مدت‌ها پیش چشم به جذب این مهاجم فرانسوی دارد اما هنوز پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن امباپه 21 ساله ارائه نداده است. مدیران این باشگاه قصد دارند در تابستان 2021، زمانی که تنها یک سال دیگر از قرارداد امباپه با پا‌ریسن‌جرمن می‌ماند، اقدام به جذب او کنند. با این شرایط پاریسی‌ها چاره‌ای جز فروش امباپه نخواهد داشت، چون آخرین فرصت جدی برای سود بردن از انتقالش خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала