Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد با همکاری شورلت به دنبال بازگرداندن رونالدو به الدترافورد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شورلت به عنوان یکی از اسپانسرهای یونایتد وعده داده تا هزینه انتقال رونالدو را به الدترافورد تامین کند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو در اوج جوانی به مدت شش سال در منچستریونایتد حضور داشت و آمار 118 گل زده را در 292 بازی از خود بر جای گذاشت و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیسی، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بار دیگر زمان رویا پردازی رسید؛ آغاز مذاکره یونایتد با رونالدو

این بازیکن در تابستان 2009 با شکستن رکورد جهانی در ازای 80 میلیون پوند راهی رئال مادرید و در نهایت در سال 2018 راهی یوونتوس شد.

رونالدو که در حال حاضر در یوونتوس توپ می‌زند و قراردادش تا پایان سال 2022 اعتبار دارد، با توجه به بحران مالی پیش آمده بخاطر ویروس کرونا، در فهرست فروش یووه قرار دارد و شایعه بازگشتش به منچستریونایتد مطرح است.

شورلت به عنوان یکی از اسپانسرهای یونایتد وعده داده تا هزینه انتقال رونالدو را به الدترافورد تامین کند و این بازیکن بار دیگر در لیگ انگلیس توپ بزند.

براساس گزارش "اوتو اسپورت" شورلت که از سال 2014 اسپانسر پیراهن یونایتد است از خرید رونالدو استقبال کرده است. آنها با جذب رونالدو به دنبا این اند که به یکی از رقبای خود یعنی شرکت "جیپ" که اسپانسر پیراهن یوونتوس است، ضربه بزنند.

گفته می‌شود که پاریسن‌جرمن نیز به دنبال این بازیکن است و می‌خواهد در صورت جدایی امباپه این بازیکن با تجربه را جایگزین او سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала