Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو: بارسا در بحران قرار ندارد؛ انتخاب از میان مسی و رونالدو دشوار است

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از دیدار با بارسلونا حاضر شد و در مورد بازی تیمش با کاتالان‌ها صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه نیوکمپ فردا شب شاهد تقابل یوونتوس و بارسلونا در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و یوونتوس در تلاش است تا شکست بازی رفت را جبران کند.

رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
فهرست بازیکنان یووه برای مصاف با بارسا؛ رونالدو به نیوکمپ می‌آید

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس دقایقی قبل در نشست خبری قبل از تقابل با کاتالان‌ها حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و این دیدار صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" ما می‌دانیم آن‌ها تیم بزرگی هستند. من به بحران بارسلونا باور ندارم. بازیکنان بارسلونا قدرتمند اند و مثل ما نیاز به زمان دارند، در طول بازی شرایط دشواری خواهیم داشت، اما می دانیم که فرصت گلزنی نیز خواهیم داشت".
پیرلو در مورد مقایسه مسی و رونالدو نیز صحبت کرد و چنین گفت:" در این مورد با کومان موافقم. هر دو بازیکن در 15 سال آخر درخشان ظاهر شده اند و توپ طلا را برنده شده اند. برتری دادن یکی نسبت به دیگری درست نیست. حضور آن‌ها برای فوتبال بسیار مفید است و باید از آن‌ها بخاطر این موضوع سپاسگزاری کرد. مسی و رونالدو وقتی به میدان می‌روند، میلیون‌ها انسان را شاد می‌سازند و بازی بسیار خوبی به نمایش می‌گذارند".

بارسلونا و یوونتوس در حالی در هفته پایانی مرحله لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم صعودشان را قطعی کرده اند و این بازی به نوعی جدال صدرنشینی خواهد بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала