Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: رئالی‌ها فینال‌ها را بازی نمی کنند، بلکه پیروز می‌شوند

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOكاسيميرو
كاسيميرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسمیرو هافبک برازیلی رئال مادرید، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با بروسیا مونشن گلادباخ مدعی شد که همه بازیکنان از زیدان حمایت می‌کنند و بخاطر او دیدار فردا شب را برنده خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان بروسیا مونشن گلادباخ است و برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا، نیاز شدید به پیروزی و کسب امتیاز دارد.

کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
کاسمیرو و راموس؛ دو امید و یک "معجزه"

رئال مادرید که در چند 5 بازی دور گروهی 2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده، به دنبال این است تا خودش را تا خودش را 10 امتیازی سازد و به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شود.

رئال که در حال حاضر غرق در بحران است، در صورتی ناکامی در این دیدار احتمال دارد که زیدان را از کار اخراج کند.

کاسمیرو هافبک برازیلی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از این دیدار مدعی شد که برنده این دیدار شده و راهی دو بعد خواهند شد تا زیدان در تیم بماند.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" بازی فردا شب دشوارترین بازی برای ما است و ارزش فینال را دارد. ما با روح و قلب خود برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و شما می‌دانید که رئالی‌ها فینال‌ها را بازی نمی کنند، بلکه پیروز می شوند. زیدان در رئال تاریخ سازی کرده و همه چیز را برنده شده. فصل قبل با او دو جام ارزشمند کسب کردیم و خیلی وقت‌ها متاسفانه ارزش کار او را نادیده می گیرند. هر دو سه روز بازی کردن ساده نیست و خیلی تیم‌ها را با مشکل مواجه کرده است. ما هم در حد خودمان نبوده‌ایم. تیم با زیدان است و قدرش را می دانیم".

رئال در حالی فردا شب به مصاف گلادباخ می‌رود که دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-2 مساوی در خاک آلمان به پایان رسیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала