Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با ستاره یوونتوس

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در نظر پُل پوگبا هافبک فرانسوی خود را با پائولو دیبالا مهاجم آرجانتینی یوونتوس معاوضه کند.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2016 منچستر‌یونایتد 89 میلیون پوند هزینه کرد تا پل پوگبا را در اکادمی این باشگاه رشد کرده بود، از یوونتوس به اولدترافورد برگرداند. این بازیکن اما نتوانست انتظارت را برآورده سازد و بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی از دست داده است.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یووه مقصد پوگبا است

قرارداد پل پوگبا با منچستر یونایتد فصل بعد به پایان خواهد رسید و دو طرف برای تمدید قرارداد مذاکراتی تا حالا نداشته اند.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های این بازیکن شب گذشته به صورت رسمی تایید کرد که زمان جدایی پوگبا از یونایتد فرا رسیده و او در زمستان و یا تابستان 2021 از این تیم جدا خواهد شد.

پس از نشر این خبر رسانه‌های نزدیک به باشگاه یوونتوس از احتمال بازگشت او به تورین خبر دادند و این خبر به سرخط داغ نشریه‌های ایتالیایی مبدل شد.

براساس گزارش اتلتیک، یوونتوس تیم بعدی پوگبا خواهد بود و یونایتد قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و پائولو دیبالا را که سال گذشته نیز مذاکراتی با این باشگاه داشت را به اولدترافورد منتقل کند. دیبالا جایگاه ثابتی در تیم پیرلو ندارد و این انتقال به سود هر دو بازیکن خواهد بود. با توجه به شرایط بد اقتصادی بعید به نظر می‌رسد که تیم ایتالیایی حتی با کاهش قیمت هم توان خرید پوگبا را داشته باشد بنابراین می‌تواند از انتقال دیبالا به یونایتد به عنوان بخشی از قرارداد پوگبا استفاده کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала