Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: به اخراج و لیگ اروپا فکر نمی‌کنم، بازی فردا حُکم فینال را دارد

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با بروسیا مونشن گلاباخ، مدعی شد که به فکر لیگ اروپا و اخراج نیست و در بازی فردا شب نشان خواهد داد که رئال چه تیمی است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان بروسیا مونشن گلادباخ است و برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا، نیاز شدید به پیروزی و کسب امتیاز دارد.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: روزهای دشواری را پشت‌سر گذاشتیم؛ این پیروزی بسیار با اهمیت بود

رئال مادرید که در چند 5 بازی دور گروهی 2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده، به دنبال این است تا خودش را تا خودش را 10 امتیازی سازد و به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شود.

رئال که در حال حاضر غرق در بحران است، در صورتی ناکامی در این دیدار راهی لیگ اروپا خواهد شد و زیدان را خطر اخراج تهدید می‌کند.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با بروسیا مونشن گلاباخ، مدعی شد که به فکر لیگ اروپا و اخراج نیست و در بازی فردا شب نشان خواهد داد که رئال چه تیمی است.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" این دیدار حُکم فینال را دارد  و این را همه می‌دانیم. باید سه امتیاز را به دست آوریم و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم. تنها به این موضوع فکر می کنیم. همه بازی ها مهم هستند. فرصت خوبی است تا نشان دهیم که چه تیمی هستیم".

زیدان در ادامه در مورد اخراج خودش واکنش نشان داد و گفت:" من به اخراج فکر نمی‌کنم و باشگاه باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند. تنها به بازی فکر می‌کنم‌. سپس باشگاه مانند همیشه کار خود را انجام خواهد داد. در حقیقت به این موضوع و لیگ اروپا فکر نمی‌کنم".

رئال مادرید در حالی فردا شب به مصاف گلادباخ می‌رود که در دیدار رفت را با نتیجه 2-2 برابر این تیم سخت‌کوش آلمانی متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала