Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان – پوگبا؛ رؤیایی که به حقیقت مبدل نخواهد شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که زیدان از رئال مادرید اخراج شود، فلورنتینو پرز از جذب پوگبا انصراف خواهد داد و رویایی این بازیکن فرانسوی به حقیقت مبدل نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، مدت‌هاست که به دنبال جذب پوگبا است و بارها از مدیران باشگاه خواسته تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوگبا بزرگ نمایی شده و باید روی نیمکت بنشیند

آخرین بار در سال 2019 مربی فرانسوی به تعطیلات رفت و انتظار داشت که هنگام بازگشت پوگبا را در والدبباس ببیند، اما خودداری منچستریونایتد از مذاکره و انتظار 19 میلیون یورو دستمزد سالانه هر دو عاملی بودند که این بازیکن در الدترافورد ماند.

منچستریونایتد حالا از ماندن پوگبا در الدترافورد ناامید شده و مدیر برنامه‌های این بازیکن شب گذشته در گفت‌وگو با توتو اسپورت اعلام کرد که موکلش زمستان و یا تابستان 2021، از این تیم جدا خواهد شد.

پس از نشر این خبر به نظر می‌رسد که رئال برای جذب پوگبا وارد میدان شود اما به نظر می‌رسد که شرایط نسبت به تابستان گذشته بسیار متفاوت است و احتمال جذب این بازیکن بسیار کمرنگ شده است.

رئال مادرید در حال حاضر وضعیت بحرانی دارد و در چند بازی آخر نتایج مطلوبی کسب نکرده و این موضوع سبب شده تا مدیران به فکر اخراج زیدان باشند.

رسانه‌های مادرید مدعی اند در صورتی که زیدان از هدایت رئال مادرید اخراج شود، پرز از جذب پوگبا منصرف خواهد شد و رویای زیدان و پوگبا ناتمام خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала