Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات دوباره مسی و رونالدو در نیوکمپ؛ خوش‌وبش صمیمانۀ دو رقیب دیرینه + عکس

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که پس از 2 سال و 7 ماه و 2 روز بار دیگر در زمین فوتبال همدیگر را ملاقات کردند، بسیار صمیمانه بود و همدیگر را به آغوش کشیدند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا از دقایقی قبل در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رفته اند و این دیدار اولین رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از جدایی فوق ستاره پرتگالی از رئال مادرید در سال 2018 بود و هردو بازیکن پس از 2 سال و 7 ماه و 2 روز با هم دیگر در ملاقات کردند.

این دیدار بسیار صمیمانه و دوستانه بود و هر دو بازیکن قبل از آغاز بازی همدیگر را به آغوش گرفتند و خوش و بش دوستانه داشتند.

این دو بازیکن قبل از این و 9 سال پیهم در ال‌کلاسیکو‌ها در این ورزشگاه دیده بودند اما دیدارهای آن زمان شان به دلیل تنش‌ها زیاد میان دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا زیاد صمیمی نبود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала