رئال – گلادباخ؛ تقابل مرگز و زندگی برای زیزو

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی‌که رئال مارید در گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان نتواند خوب میدارن داری کند منجر به جدایی سرمربی فرانسوی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ امشب رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای بقای خود برابر بوروسیا مونشن گلادباخ بازی می‌کند و ناامیدی از سوی باشگاه مادریدی می‌تواند عواقب جدی درباره آینده زین الدین زیدان داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر زین الدین زیدان آخرین لحظات خود را در رئال مادرید زندگی می‌کند، چه می‌کرد؟ زیزوَ سر بلند در سال 2018 پس از کسب سومین لیگ قهرمانان با گروه خود، موافقت کرد که تیم را در مارچ 2019 به دست بگیرد ، اما موفقیت مشابه را تجربه نکرد از آنجا که جدای از بازی‌های لالیگا در آخرین روزهای فصل پس از بحران بارسلونا، زیدان دور از اتفاق نظر است و شروع کند و ناخوشایند فصل رئال مادرید به مسائل کمک نمی‌کند. به نقل از رسانه‌های مختلف، به طور مرتب زیر صندلی داغ قرار می‌گیردد، مربی رئال مادرید چهارشنبه با نزدیک شدن به استقبال از بوروسیا مونشن گلادباخ برای آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان به میدان بر می گردد.

جدایی اجتناب ناپذیر در صورت حذف؟

در سری  صحنه پادکست Here We Go خود، فابریزیو رومانو چهارشنبه همه کاره نبود. در مورد موقعیت ظریف زین الدین زیدان که در رئال مادرید قرار دارد، غیرقابل تحمل خواهد بود اگر چهارشنبه شب نتواند صعود خود را برای مرحله حذفی تأمین کند. این در واقع همان چیزی است که روزنامه نگار اسکای اسچورت و گاردین فاش کردند، توضیح می‌دهد که در صورت عدم موفقیت رئال مادرید کار او بسیار مورد بحث قرار خواهد گرفت. صحنه آماده شده و زین الدین زیدان می‌داند که چه انتظاری را باید داشته باشد اگرچه اخیراً اطمینان داده که استعفا نخواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала