Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قطعا قرار نیست که الکس فرگوسنِ رئال مادرید شوم!

© AFP 2023 / Pierre-Philippe Marcouزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان پس از برتری شاگردانش اعلام کرد هرگز مانند الکس فرگوسن که سال‌ها هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت، در رئال مادرید حضور نخواهم داشت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از پایان پیروزی شاگردانش برابر گلادباخ می‌گوید که نمی‌خواهد در این تیم نقش فرگوسن را داشته باشد و قطعا قرار نیست که مثل مربی اسکاتلندی دو دهه سرمربی رئال مادرید باشد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
تاریخ‌سازی رئال در لیگ قهرمانان؛ کهکشانی‌ها همیشه از مرحله گروهی صعود کرده اند!
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در مورد اینکه او الکس فرگوسِ رئال مادرید خواهد شد، گفت:«قطعا قرار نیست که الکس فرگوسنِ رئال مادرید شوم. نمی دانم که چه مدت در این جا می مانم. فقط به امروز فکر می کنم. حالا باید استراحت کنیم و اماده بازی شنبه با اتلتیکو شویم.»
زیدان در ادامه مورد عملکرد شب گذشته شاگردانش نیز صحبت و گفت:«عالی بازی کردیم و از اولین تا آخرین لحظه عملکرد خوبی داشتیم. بازی را تحت کنترل داشتیم. کامل ترین بازی فصل خود را داشتیم و به طور کلی بازی خوبی داشتیم. مایشی استثنایی و تماشایی داشتیم و از دقیقه یک تا 90 تمرکزمان را حفظ کردیم. فکر می کنم این کامل ترین بازی فصل ما بود و از هر نظر عالی بودیم.»
زیزو در پایان صحبت‌هایش درباره اهمیت صدرنشینی گفت:«بسیار مهم  و اساسی بود. به خصوص به خاطر اتفاق هایی که برایمان رخ داد. به جنگیدن ادامه می دهم و خوشحال هستم. قطعا صدرنشینی کلیدی است چرا که اولین باری است که به عنوان مربی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اول می شوم.»

رئال مادرید در آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2 بر صفر مقابل مونشن گلادباخ توانست به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی صعود کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала