Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خط و نشان نیمار به بارسلونا: ایده ترک پی‌اس‌جی حتا به ذهنم خطور نمی‌کند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی باشگاه پاری‌سن‌جرمن در مورد جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار در دیدار برگشت برابر باشاک شهیر نمایش درخشانی داشت. ستاره برازیلی در این بازی هت‌تریک کرد تا قهرمان فرانسه با نتیجه 5 بر یک پیروز بازی شود و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کند.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
پی‌اس‌جی 5 باشاک‌شهیر 1؛ صعود مقتدرانه میلیونرها در بازی معوقه

ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن که چندی پیش از هم‌تیمی شدنش با لیونل مسی سخن گفته‌ بود، پس از پایان این بازی شایعات در مورد احتمال بازگشت خودش به بارسلونا را تکذیب کرد.

نیمار در این خصوص بیشتر صحبت کرد و گفت:«ما باید در مورد تمدید قراردادم با باشگاه صحبت کنیم. ایده ترک پاری‌سن‌جرمن حتا به ذهن من هم خطور نمی‌کند. من در پاریس بسیار خوشحالم و در این باشگاه و در کنار هم‌تیمی هایم به طور کامل رضایت دارم. ما رابطه بسیار خوبی داریم، در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

در همین حال، ستاره برازیلی با 3 گلی که به ثمر رساند موفق به ثبت رکورد در لیگ قهرمانان اروپا شد. نیمار موفق شده است در دو تیم مختلف در این مسابقات بیش از 20 گل به ثمر برساند و تاکنون در این مسابقات بازیکنی چنین سابقه ای را ثبت نکرده است. نیمار بهترین گلزن برازیلی لیگ قهرمانان اروپا است و در میان بازیکنان آمریکای جنوبی تنها مسی بیشتر از او موفق به گلزنی شده است.

پاری‌سن‌جرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد 12 امتیازی شد و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد. در این گروه قهرمان فرانسه به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد و لایپزیگ آلمان به عنوان تیم دوم صعود کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала