Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر تاکتیک زیدان در نیمکت رئال؛ تعویض‌ها رو به کم شدن

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان از تعویض‌ها دست کشیده و فعلا به یکی دو تعویض به عنوان هسته کوچکتر تیم اعتماد می‌کند تا بیشتر از آن.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در حالی‌که می‌خواهد از آغاز دشوار فصل بهبود یابد، کمتر از هر زمان دیگری بازیکنان را فرا می‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید چهارشنبه شب با غلبه بر بروسیا مونشن گلادباخ به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافت و آنها این کار را دقیقاً با شکست سویا آغاز کردند که در نبود سرخیو راموس و با حضور ناچو به جای او برنده شدند.

بازیکنان تعویضی او نیز تقریباً یکسان بودند و مارکو آسنسیو را در هر دو مسابقه به میدان آورد، در حالی‌که سرخیو آریباس را نیز در دقایق پایانی دیدار با گلادباخ به زمین فرستاد.

همه اینها بدان معناست که از 10 تعویض احتمالی در دو بازی، زیدان فقط 3 بازی انجام داده است و دو بازیکن یک بازیکن را درگیر کرده‌اند.

این نشانه آن است که برای بزرگترین بازی‌ها، مربی فرانسوی رئال مادرید به هسته کوچکتر بازیکنان اعتماد می‌کند تا کار را برای او انجام دهد.

این مربی 48 ساله در دوران تصدی خود در رئال مادرید اغلب گفته که "ما 23 بازیکن داریم و همه آنها مهم هستند". اما او با اقداماتی در فصول گذشته از آن پشتیبانی می‌کرد ولی اکنون این گونه نیست.

به 11 بازیکن ابتدایی در برابر گلادباخ می‌توانیم بازیکنانی مانند دنی کارواخال، آسنسیو، ناچو، فد والورده، مارتین اودگارد و ادن هازارد را اضافه کنیم.

با این حال در خارج از این گروه افرادی مانند ایسکو و مارسلو وجود دارد که قبلاً به عنوان ستون قابل اعتماد بودند. لوکا یوویچ و ادر میلیتائو که با هزینه‌های بزرگ آمدند نیز خود را در حاشیه می‌بینند.

زیدان بدون شک دوست داشت یک تیم بزرگتر با عملکرد کامل داشته باشد ولی آنچه را که در اختیار دارد از آن سود می‌برد. گرچه هیچ کس نمی‌تواند پس از آنچه در این باشگاه بدست آورد در تصمیم گیری‌های او شک کند اما به نظر می‌رسد که او می‌تواند با چنین هسته کوچکی فصل را پشت سر بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала